  • 1. Data: 2010-02-03 18:54:27
    Temat: Re: dzisiaj popchalem sasiadke...
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Karolek"

> [...]
    > ruszyc na zasnierzonym parkingu (wczesniejsze proby pomocy poprzez
    > pchanie nie pomagaly jej ruszyc). Osoba, ktora ze mna byla widzac
    > jej zmagania byla przekonana, ze faktycznie mocno sie zakopala i nic
    > z tego nie bedzie, ale jak ja wsiadlem za kolko to sie okazalo, ze
    > udalo sie ruszyc bez najmniejszego problemu i to bez pomocy pchaczy.
    > Babka miala zimowe opony.
    > I o czym to swiadczy?
    > Osoba, ktora ze mna byla sama stwierdzila z wielkim zdziwieniem jaka
    > wielka roznica byla kiedy zmienil sie kierowca.

    Ładnie to tak Krzysztofie Hołowczycu pisać pod nickiem "Karolek"?

  • 2. Data: 2010-02-05 17:10:27
    Temat: dzisiaj popchalem sasiadke...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    ...a miala opony caloroczne.
    Nikt z zimowkami (w tym ja i zona moja - zofija..) nie mial problemow z
    wyjechaniem z podjazdu a Ona na calorocznych miala...

    To jest kolejny dowod :), ze jednak zimowe opony sprawdzaja sie i
    przynajmniej na sniegu sa skuteczne.

    Zaczynam sie tylko zastanawiac, dlaczego te aktualne caloroczne nie sprawuje
    sie tak jak te kiedys...
    Czyzby jakis spisak aby zniechecic nas (kierowcow) do stosowania tego
    niepozadanego dla producentow opon i gumiarzy wynalazku?!

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-02-05 17:14:47
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ...a miala opony caloroczne.
    > Nikt z zimowkami (w tym ja i zona moja - zofija..) nie mial problemow z
    > wyjechaniem z podjazdu a Ona na calorocznych miala...

    A chociaż fajna jakaś? Żona nie miała nic przeciwko? :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-02-05 17:21:41
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-05 17:10, P_ablo wrote:
    > ...a miala opony caloroczne.
    > Nikt z zimowkami (w tym ja i zona moja - zofija..) nie mial problemow z
    > wyjechaniem z podjazdu a Ona na calorocznych miala...

    Ja popycham sasiadke dzien w dzien.Jej maz wyjezdza na swoich
    wypasionych zimowkach do pracy, a ja "hyc, hyc" i do sasiadki.
    Czasem tez na letnich gumach skocze po jakies ekstrasy dla nas do sklepu.
    Trzeba tylko uwazac na poczatku zimy. Maz owej sasiadki nie zmienil opon
    jak temperatura spadla ponizej 7C i spadl snieg. Nie przypuszczalem, ze
    sobie nie poradzi i niewiele braklo, a bylaby niezla "wtopa"

  • 5. Data: 2010-02-05 18:03:16
    Od: Karolek <d...@o...pl>

  • 6. Data: 2010-02-05 19:08:35
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ...a miala opony caloroczne.
    > Nikt z zimowkami (w tym ja i zona moja - zofija..) nie mial problemow z
    > wyjechaniem z podjazdu a Ona na calorocznych miala...

    Czasem mam wrazenie ze takie posty to takie upewnianie sie - "uff, wydalem
    mase kasy na zimowe opony ,w zasadzie przy moim bezpiecznym stylu jazdy nie
    czuje roznicy i szukam czegokolwiek na potwierdzenie slusznosci mojego
    wyboru".
    Uprzedzajac ,pol zimy przejechalem na letnich, teraz na zimowych, czuje
    roznice miedzy letnimi i zimowymi, ale tam gdzie wyjezdzalem na letnich
    wyjezdzam i na zimowych. Tam gdzie wyjezdzalem kierownicy obuci w zimowki
    mielili kolami w miejscu. Warunkiem bezpieczenej i skutecznej jazdy w zimie
    jest myslenie i rozsadek, a opony i inne systemy auta to narzedzia dajace
    kierowcy wiecej mozliwosci. Zreszta nie tyczy sie to tylko warunkow
    zimowych.

  • 7. Data: 2010-02-05 19:17:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "fajnefele" <f...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    >Tam gdzie wyjezdzalem kierownicy obuci w zimowki mielili kolami w miejscu.

    Coraz więcej Hołowczyców na grupie, jeszcze trochę i będę bał się lodówki
    otworzyć.

  • 8. Data: 2010-02-05 19:21:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Feb 2010 19:08:35 +0100, fajnefele wrote:
> [...]
    >jest myslenie i rozsadek, a opony i inne systemy auta to narzedzia dajace

    Samo myslenie dobrej opony nie zastapi.

    J.

  • 9. Data: 2010-02-05 19:35:26
    Od: FD <f...@o...pl>

    J.F. pisze:
    > On Fri, 5 Feb 2010 19:08:35 +0100, fajnefele wrote:

    > Samo myslenie dobrej opony nie zastapi.

    ani opona myslenia

  • 10. Data: 2010-02-05 20:02:04
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    WIHEDCNF pisze:

    > Ładnie to tak Krzysztofie Hołowczycu pisać pod nickiem "Karolek"?

    Wystarczy nie byc pizda za kolkiem i problemy same znikaja.
    Szkoda tylko, ze bardzo starasz sie nie zauwazyc tej wlasnie mozliwosci.

    --
    Karolek