  • 1. Data: 2022-03-24 18:03:19
    Temat: dziura
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/trzebinia-
    ogromny-dol-na-terenie-dzialek-wyglada-jak-krater-po
    -meteorycie/hbg3l97,07640b54

    Hm, mnie to wyglada na glebsze niz 5m, oczywiscie w centrum tej
    dziury.
    Dna nie widac :-)

    J.

  • 2. Data: 2022-03-24 18:48:27
    Temat: Re: dziura
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-03-24 o 18:03, J.F pisze:
> [...]
    -meteorycie/hbg3l97,07640b54

    > Hm, mnie to wyglada na glebsze niz 5m, oczywiscie w centrum tej

    https://www.pgi.gov.pl/aktualnosci/display/13356-zap
    adlisko-w-sierszy.html

    WM

  • 3. Data: 2022-03-26 13:19:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2022 o 18:03, J.F pisze:
> [...]
    -meteorycie/hbg3l97,07640b54

    > Hm, mnie to wyglada na glebsze niz 5m, oczywiscie w centrum tej

    Coś się zawaliło pod ziemią. Tam ziemia dziurawa, jak ser szwajcarski.

    --
    Robert Tomasik