  • 1. Data: 2009-02-24 16:56:39
    Temat: e51 wiesza się menu
    Od: "Jakub Osuch" <j...@s...pl>

    Witam
    Po jakimś czasie w e 51 wiesza się menu. Po naciśnięciu klawisza menu tel
    nie chce wejść do menu. Pomaga tylko restart. Wgrałem nowy firmware ale cały
    czas się tak dzieje nie wie jak sobie z tym poradzić.
    Jakub Osuch

  • 2. Data: 2009-02-24 17:56:43
    Temat: Re: e51 wiesza się menu
    Od: "Wojtek P." <w...@g...com>

    pewnie masz brandowy soft z plusa ? ja tez tak mam i niestety ani ja ani
    serwis nie uporał się z tym problemem a oddawałem już 2 razy telefon na
    gwarancji i mam zamiar oddać 3 raz i jak nie uda się im naprawić to zarządam
    nowego telefonu.

  • 3. Data: 2009-02-25 09:48:31
    Od: Zby <a...@a...pl>

    Wojtek P. wrote:
> [...]
    > gwarancji i mam zamiar oddać 3 raz i jak nie uda się im naprawić to zarządam

    Mam to samo w Era. Zauważyłem, że jedybną metodą na ten problem jest raz
    w tygodniu zresetować telefon. Kolejny problem jest taki, że gdy w
    samolocie na dłuższy czas (2-3 godziny) wyłączę telefon to jedynym
    rozwiazaniem jest restart łącznie z wyjęciem karty SIM poniewaz inaczej
    nie da się go włączyć.

  • 4. Data: 2009-02-25 20:24:28
    Od: AL <a...@s...tam>

    Zby pisze:

> [...]
    > samolocie na dłuższy czas (2-3 godziny) wyłączę telefon to jedynym
    > rozwiazaniem jest restart łącznie z wyjęciem karty SIM poniewaz inaczej

    ????
    pierwsze slysze - tez mam z ery.
    Od pol roku moze tylko raz go wylaczylem/resetowalem.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2009-02-26 14:26:46
    Od: s...@g...com

    On 25 Lut, 21:24, AL <a...@s...tam> wrote:

    > ????
    > pierwsze slysze - tez mam z ery.
    > Od pol roku moze tylko raz go wylaczylem/resetowalem.

> [...]

    Witam

    Pewnie chodzi o klawisz lewy nad 'domkiem' gdzie fabrycznie jest menu
    to polecam zamienic funkcję tego klawisza na jakas inną a do menu
    wchodzic przez 'domek' i nie bedzie sie juz zawieszac.