  • 1. Data: 2009-02-24 10:57:30
    Temat: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dla technofilow uwazajacych ze wszystkomajace telefony to realna potrzeba

    http://blog.fotogenia.info/2007/12/30/iphone-czyli-c
    zemu-ludzie-lubi-plastikowe-jabka/

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 2. Data: 2009-02-24 11:14:36
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Dla technofilow uwazajacych ze wszystkomajace telefony to realna potrzeba
    >

    > http://blog.fotogenia.info/2007/12/30/iphone-czyli-c
    zemu-ludzie-lubi-plastikowe-jabka/

    A tu wyjasnienie czemu iphone jest jaki jest
    http://www.youtube.com/watch?v=oZwKPDvYA2M

  • 3. Data: 2009-02-24 11:29:15
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Dla technofilow uwazajacych ze wszystkomajace telefony to realna potrzeba
    >

    > http://blog.fotogenia.info/2007/12/30/iphone-czyli-c
    zemu-ludzie-lubi-plastikowe-jabka/

    Oczywiście Steve WIE! Steve to jedyny człowiek, który MA PRAWO WIEDZIEĆ!
    Dalej będziesz wmawiał ludziom, że mają nie chcieć tego, czego chcą?

    To nie ta grupa Panie Janie, tu piszą ludzie, którzy od lat telefonią
    się interesują (i nie tylko) i nie dadzą się omamić takimi bzdurami!

    Szadzik

  • 4. Data: 2009-02-24 11:35:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Oczywiście Steve WIE! Steve to jedyny człowiek, który MA PRAWO WIEDZIEĆ!
    > Dalej będziesz wmawiał ludziom, że mają nie chcieć tego, czego chcą?

    Chca czegos czego nie potrzebuja. Nie zrozumiales tego ?

    > To nie ta grupa Panie Janie, tu piszą ludzie, którzy od lat telefonią
    > się interesują (i nie tylko) i nie dadzą się omamić takimi bzdurami!

    Towarzyszu Szadik jestem na tej grupie od JEJ POWSTANIA tylko pod innym
    nazwiskiem, wiec nie pitol mi tu kawalkow.

    Podalem ciekawego linka o kierunku rozwoju urzadzen wszystkomajacych.
    I mimo ze art jest sprzed roku trafnie wyjasnia sukces iphona i
    "zagubienie" wlasciwego kierunku rozwoju telefonow.

    Wiadomo ze banda technofilow bedzie brandzlowac kolejnym "zbytecznym"
    gadzetem w swoim telefonach ale czyd dalej w las tym tych urzadzen sie
    uzywa trudniej. Dlaczego telefon bezprzedowy domowy ma 19 guzikow po co
    i dlaczego jest tam nieczytelny kolorowy wyswietlacz ?

  • 5. Data: 2009-02-24 11:41:52
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Chca czegos czego nie potrzebuja. Nie zrozumiales tego ?

    No tak, racja.

    Ty wiesz, że ja nie potrzebuję porządnego Expense MAnagera, mimo że
    używam go non stop.

    Ty wiesz, że ja nie potrzebuję raz na ruski rok GPSa, po to, żeby go
    włączyć i gdziekolwiek jestem się odnaleźć, bez względu na to, czy mam
    zasięg GSM, czy nie.

    Ty wiesz, że ja nie potrzebuję wysyłać MMS.

    Ty wiesz, że ja nie potrzebuję wysyłać znajomym plików po BT.

    Wyjaśnij mi, czego jeszcze nie potrzebuję, mimo że używam tego na
    codzień? Może żelazka nie potrzebuję? A może kuchenki nie potrzebuję i
    zacznę ognisko rozpalać w celu ugotowania obiadu? Pewnie też nie
    potrzebuję komputera ani internetu?

    Wg. takich artykułów nie potrzebuję wszystkiego, cczego iPhone nie jest
    w stanie mi zapewnić. Jeśli nie ma MMS, to w tym momencie stają się one
    zbędne. W momencie wprowadzenia MMS, Steve ogłosił w Stanach reqolucję!
    Można wysyłać obrazki!!!

    No no no, ciekawe rzeczy.

    > Towarzyszu Szadik jestem na tej grupie od JEJ POWSTANIA tylko pod innym
    > nazwiskiem, wiec nie pitol mi tu kawalkow.

    Żaden "Szadik". Widocznie przez te wszystkie lata nie zauważyłeś, że
    ludzie sobie w XXI wieku nie dają takich kitów wciskać.

    Szadzik

  • 6. Data: 2009-02-24 12:12:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > stanie mi zapewnić. Jeśli nie ma MMS, to w tym momencie stają się one
    > zbędne. W momencie wprowadzenia MMS, Steve ogłosił w Stanach reqolucję!

    A nie możesz po prostu zrozumieć, że dla masy ludzi to co Ty używasz, jest
    ZBĘDNE i jak ktoś tak twierdzi też ma do tego prawo?

    BTW: używam HTCII nie iphona.

  • 7. Data: 2009-02-24 12:52:43
    Od: Radius <radius@radius>

    Szadzik pisze:
    [...]

    Bo liczy sie demokracja, a nie jednostka. (copyright JA by own)

    r_

  • 8. Data: 2009-02-24 13:10:00
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.02.2009 Szadzik <w...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > zasięg GSM, czy nie.
    >
    > Ty wiesz, że ja nie potrzebuję wysyłać MMS.
    >
    > Ty wiesz, że ja nie potrzebuję wysyłać znajomym plików po BT.

    Wszystko co wymieniłeś (poza BT) jest przecież dostepne.
    - aplikacji do zarządzania osobistym portfelem jest kilka, sam takich kiedyś
    uzywałem na pda, ale obecnie więcej płacę kartą i mam to w banku, bo mi się
    nie chce tego klepać, a klepiaków nie liczę.
    - gps działa bez gsm, przynajmniej na zasadzie zapisu WP i kilku podstawowych
    opcji - pewnie nie zastąpi samochodowego, ale samochodowy kupisz za 200-300zł i
    mam takie 2 w obu autach, bo mi się przenosić nie chce.
    - aplikację do mms znajdziesz bez problemu, nawet w oficjalnym sklepie apple

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 9. Data: 2009-02-24 13:52:01
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    BaX pisze:

    > A nie możesz po prostu zrozumieć, że dla masy ludzi to co Ty używasz, jest
    > ZBĘDNE i jak ktoś tak twierdzi też ma do tego prawo?
    zgadza sie, i taki jest sens 75% artykułu. ale gdyby takie pozostało
    ostatnie 25% to okaże sie że również iPhone jest zbyteczny.

    To nie jest tak ze iPhone jest beeee. To chodzi o to ze jak sie tworzy
    taki kombajn, z gigantycznymi możliwościami to należało by pozwolić mu
    rozwinąć skrzydła, oprogramowaniem! Oprogramowaniem które mocno ingeruje
    w telefon, właśnie javą, nawigacją, flashem ( ma/niema - czegoś tam
    brakowało w przeglądarce www). Dlaczego brakuje naprawde paru punktów do
    "doskonałości"? przez głupi pomysł Steeva, głupi dla mnie, dla Apple
    zyskowny.

    ToMasz

  • 10. Data: 2009-02-24 14:02:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.02.2009 ToMasz <t...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > brakowało w przeglądarce www). Dlaczego brakuje naprawde paru punktów do
    > "doskonałości"? przez głupi pomysł Steeva, głupi dla mnie, dla Apple

    Oczywiście, wypuszczenie iphone bez kilku tam punktów możliwych, ale
    zblokowanych _jest_ zyskowne dla Apple.
    Trzeba mieć co wkładać do następnych modeli, a zapas technologii tak szybko
    nie wzrasta. No i nabywców nie można zaposkoich pierwszym modelem, bo kto
    kupi następne?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***