  • 1. Data: 2009-02-23 20:15:29
    Temat: Netbooki z Androidem od Google - czyżby koniec dominacji Microsoftu
    Od: "Dzidek2" <d...@N...sympatia.pl>

    Netbooki z Androidem od Google - czyżby koniec dominacji Microsoftu?
    http://proline.pl/index.php?n=netbooki-asusa-android
    em
    podobno przekompikowanie Androida pod intela to tylko kilka godzin:
    http://tinyurl.com/dd7xut
    Ja na pewno zainstaluje na swoim Eee 1000H.

    --
    Dzidek _2_

  • 2. Data: 2009-02-23 20:50:49
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dzidek2" <d...@N...sympatia.pl> napisał w wiadomości
    > Netbooki z Androidem od Google
    > Ja na pewno zainstaluje na swoim Eee 1000H.

    Za zadne skarby nie zainstalowalbym nic co pochodzi od google.

  • 3. Data: 2009-02-23 20:53:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 21:15:29 +0100, Dzidek2 napisał(a):

> [...]
    > http://tinyurl.com/dd7xut
    > Ja na pewno zainstaluje na swoim Eee 1000H.

    NTG!!

    PS. To jest normalny Linux - żadna nowość.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 4. Data: 2009-02-23 21:46:52
    Od: "Dzidek2" <d...@N...sympatia.pl>

    > NTG!!
    > PS. To jest normalny Linux - żadna nowość.

    Android to nie jest żaden linux!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    opensouorcowa jest jedynie przeglądarka.

  • 5. Data: 2009-02-23 21:53:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 22:46:52 +0100, Dzidek2 napisał(a):

    > Android to nie jest żaden linux!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > opensouorcowa jest jedynie przeglądarka.

    Ależ jak najbardziej jest:
    http://code.google.com/intl/zh-CN/android/images/sys
    tem-architecture.jpg

    jest tylko tak durno zrobione, że oprogramowanie widziane i instalowane
    przez użytkownika to maszynka wirtualna javy z wszelkimi tego wadami i
    ograniczeniami.

    Ale pod tym jest normalny linux. Więc postawienie tego na laptopie
    absolutnie niczego nie wnosi - Asus już wczesniej dawał swoje własne
    nakładki na system, teraz da trochę bardziej rozpowszechnioną. I tyle.
    I wciąż to jest NTG!

    No chyba, ze o samym Androidzie chcesz rozmawiać.

  • 6. Data: 2009-02-24 05:55:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Dzidek2" <d...@N...sympatia.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Za zadne skarby nie zainstalowalbym nic co pochodzi od google.

    Za to chetnie od MS ? No bez przesady ja specjalnej roznicy nie widze.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 7. Data: 2009-02-24 05:56:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dzidek2 pisze:

    > Android to nie jest żaden linux!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > opensouorcowa jest jedynie przeglądarka.

    A kto powiedział ze linux musi byc tylko opensource ?
    Zasadniczo korzystanie z kernela linuxa zoobowiazuje Googla do
    udostepniania kodow zrodlowych androida na zyczenie swoich klientow.
    Tak stanowi licencja GPL

  • 8. Data: 2009-02-24 06:01:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    >
    > jest tylko tak durno zrobione, że oprogramowanie widziane i instalowane
    > przez użytkownika to maszynka wirtualna javy z wszelkimi tego wadami i

    To pewnie dlatego by zapewnic 100% przenosnosc aplikacji miedzy roznymi
    architekturami taka emulacja jednakowego srodowiska.

    W wypadku telefonu z szybkim prockiem dla "pierdolkowatych aplikacji"
    nie odczujesz roznicy.

> [...]
    > I wciąż to jest NTG!
    >
    > No chyba, ze o samym Androidzie chcesz rozmawiać.

    W wypadku PC taka kombinacja jest bez sensu ale byc moze Android
    wyewoluje w wersje OS na PC jako aplikacje kompilowane pod jadro a nie
    jako java

  • 9. Data: 2009-02-24 11:52:49
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "Dzidek2" <d...@N...sympatia.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Za zadne skarby nie zainstalowalbym nic co pochodzi od google.
    w pełni się z Tobą zgadzam