  • 1. Data: 2009-03-07 16:12:14
    Temat: e66 vs e75
    Od: l...@g...com

    Witam zastanawiam się nad kupnem nowego telefonu i niestety nie wiem
    co wybrać :(
    e66 czy e75.

    plusem e66 jest moim zdaniem obudowa która (nie jestem pewny) będzie
    znacznie wytrzymalsza od obudowy e75 (niestety czasami fon mi spada
    więc to jest ważne)

    plusy e75: ma lepszy aparat i dodatkową klawiaturę QWERTY no i jest
    to nowszy model :)

    Bardzo proszę o wasze opinie i pomoc w wyborze

    z góry dziękuje

  • 2. Data: 2009-03-08 20:08:00
    Temat: Re: e66 vs e75
    Od: l...@g...com

    Czy nikt nie ma noki e66 lub nie ma żadnej opinii na temat nokie e75?

  • 3. Data: 2009-03-10 18:28:16
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    l...@g...com napisal(a):

    > Czy nikt nie ma noki e66 lub nie ma żadnej opinii na temat nokie e75?

    e75 chciałbym mieć - wygląda na fajny sprzęt. Preferuję sprzęty z qwerty
    - więc dlatego. Z tych dwóch na pewno wziąłbym e75.

    --
    pozdrawiam, Zbylut, nokia e71 user