  • 1. Data: 2009-03-07 16:41:51
    Temat: jaki telefon glosno gra mp3 i radio?
    Od: "PioTrek" <Q...@w...pl>

    Witam
    Szukam telefon na rower ktory przymocuje do kierownicy. (jakims tam sposobem
    ale mniejsza o to.)
    Chce podczas jazdy sluchac z niego mp3 lub radio.
    Dobrze by bylo jak by telefon mial tez wejscie jack na tradycyjne sluchawki.
    (nie chce jakiegos wypasionego bo to na rower wiec bedzie sie rysowal i
    kurzyl.)

  • 2. Data: 2009-03-07 16:49:37
    Temat: Re: jaki telefon glosno gra mp3 i radio?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PioTrek" napisał:

    > Szukam telefon na rower ktory przymocuje do kierownicy.
    > Chce podczas jazdy sluchac z niego mp3 lub radio.
    > Dobrze by bylo jak by telefon mial tez wejscie jack na tradycyjne
    > sluchawki.

    Przez tradycyjne słuchawki nie pogadasz raczej, więc czemu akurat telefon, a
    nie jakaś empetrójka z radyjkiem? Chyba, że chcesz mieć przy okazji
    nawigację ;->
    ZTCP Nokia 5310 ma wejście jack 3,5 mm.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-03-07 17:53:51
    Od: "Jacek Sowiński" <s...@w...pl>

    Użytkownik "PioTrek" <Q...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sluchawki.
    > (nie chce jakiegos wypasionego bo to na rower wiec bedzie sie rysowal i

    N73 ME
    głośniejszego chyba nie znajdziesz. Muzyką spokojnie można nim zagłuszyć
    rozmowy w dużym pokoju.

    Jacek

  • 4. Data: 2009-03-07 18:15:32
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Jacek Sowiński pisze:
> [...]
    >
    > N73 ME
    > głośniejszego chyba nie znajdziesz. Muzyką spokojnie można nim zagłuszyć

    N95 8GB, zmieścisz kupę mp3, jack 3,5" i niezła jakość ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 5. Data: 2009-03-07 19:13:00
    Od: arek <A...@g...com>

    On 7 Mar, 17:41, "PioTrek" <Q...@w...pl> wrote:
> [...]
    > (nie chce jakiegos wypasionego bo to na rower wiec bedzie sie rysowal i

    Poszukaj telefonu z dolaczonym zestawem glosnomowiacym.

    Bedziesz sluchal przez sluchawki, wiec nie musi byc
    ekstra glosny, a jak ktos zadzwoni, nie musisz
    sie zatrzymywac, zeby odebrac polaczenie.

  • 6. Data: 2009-03-08 08:36:28
    Od: "looker" <l...@l...pl>

> [...]
    > sluchawki.
    > (nie chce jakiegos wypasionego bo to na rower wiec bedzie sie rysowal i

    Dowolny SE z MPS-30, dobry bass jak na takie male, glosnosc.

  • 7. Data: 2009-03-08 09:55:34
    Od: "Jacek Sowiński" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:goue4g$v67$1@mx1.internetia.pl...

    > N95 8GB, zmieścisz kupę mp3, jack 3,5" i niezła jakość ;)

    a jak ktoś jest przeciwn jeżdzeniu na rowerze w słuchawkach?
    widziałem dziadka z słuchawkami na rowerze który nie słyszał jak tramwaj
    jedzie na niego.
    Teraz juz słucha tylko chórów niebieskich. Ale to na inną grupe

    Jacek