  • 1. Data: 2005-11-11 22:21:03
    Temat: erotyka w domenie edu.pl
    Od: "okularnick" <o...@n...ck>

    Niedawno szukałem czegoś przez wyszukiwarkę i wśród wyników natrafiłem
    na jakąś porno stronę w domenie edu.pl ! jak to jest w ogóle możliwe? to
    już nikt tym nie zarządza, nie ma żadnych świętości i wszędzie jest
    burdel?
    To kiedy będą pornosy w gov.pl jest już tylko kwestią czasu??

  • 2. Data: 2005-11-11 23:02:24
    Temat: Re: erotyka w domenie edu.pl
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 11 Nov 2005 23:21:03 +0100, okularnick wrote:

> [...]
    > na jakąś porno stronę w domenie edu.pl ! jak to jest w ogóle możliwe? to
    > już nikt tym nie zarządza, nie ma żadnych świętości i wszędzie jest
    Tak właśnie.
    > To kiedy będą pornosy w gov.pl jest już tylko kwestią czasu??
    A to jeszcze nie ma? Może poszukaj uważniej, pewnie znajdziesz.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 3. Data: 2005-11-13 00:21:44
    Od: "thnet" <thnet_@_eranet._pl>

    > To kiedy będą pornosy w gov.pl jest już tylko kwestią czasu??

    Tego nie wiem ale sporo tego jest w domenach regionalnych:

    www.dupa-czarna.l.kaszuby.pl/
    www.dupa-darmo.l.zgorzelec.pl/
    www.dupa-geja.l.szczytno.pl/
    http://www.lechtaczka-i-cipa.luna.jaworzno.pl/

    itd. setki są :)))

    Pewnikiem domeny regionalne tanie, więc stawiają DNSa, robią "lipne"
    poddomeny i mają pozycjonowanie w google swojego serwisu porno.

    Swoją drogą ciekawe czy władze takich miast i admini ich oficjalnych
    serwisów WWW (np. http://www.jaworzno.pl/) wiedzą, że mają w swojej domenie
    takie rozrywkowe poddomeny ?

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2005-11-13 20:50:16
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    thnet pisze:

    > Swoją drogą ciekawe czy władze takich miast i admini ich oficjalnych
    > serwisów WWW (np. http://www.jaworzno.pl/) wiedzą, że mają w swojej domenie
    > takie rozrywkowe poddomeny ?

    Obsługa domen regionalnych nie leży w gestii 'władz miast i adminów
    ich oficjalnych serwisów WWW', więc to bez znaczenia.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 5. Data: 2005-11-14 13:32:21
    Od: "thnet" <thnet_@_eranet._pl>

    > Obsługa domen regionalnych nie leży w gestii 'władz miast i adminów
    > ich oficjalnych serwisów WWW', więc to bez znaczenia.

    tak, tylko że:

    a.. w przypadku, jeśli nazwa domeny krajowej (której operatorem jest NASK)
    jest nazwą miasta, gminy lub powiatu - rejestracja możliwa jest wyłącznie za
    pośrednictwem systemu operatora, a wnioskodawcą może być jednostka
    samorządowa,

    a.. dla domen regionalnych (np. nazwa.miasto.pl) istnieje tendencja do
    przekazywania ich lokalnym operatorom (np. urzędom miast). Operacja taka
    wymaga zgody wszystkich dysponentów domen w miasto.pl i powoduje, że sposób
    użytkowania domeny i przeprowadzania dalszych rozliczeń jest efektem ustaleń
    nowego operatora

    z czego wynika, że "władze" jak najbardziej mogą (choć oczywiście nie muszą)
    interesować się "swoimi" poddomenami...

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2005-11-14 14:32:11
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    thnet pisze:

> [...]
    > wymaga zgody wszystkich dysponentów domen w miasto.pl i powoduje, że sposób
    ^

    Uważasz, że ktoś by się na to zgodził bez gwarancji, że jego domena
    nie zostanie usunięta, bo zmienią się nagle zasady?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 7. Data: 2005-11-18 12:56:47
    Od: Jacek <b...@f...pl>

    ^

    > Uważasz, że ktoś by się na to zgodził bez gwarancji, że jego domena
    > nie zostanie usunięta, bo zmienią się nagle zasady?

    To czy się na to ktoś zgodzi czy nie, nie ma żadnego znaczenia :)
    Jacek

  • 8. Data: 2005-11-19 22:59:41
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użyszkodnik Jacek piszący z adresu b...@f...pl nabazgrał coś
    swoimi paluchami w dlkj3v$lm2$...@n...news.tpi.pl, a tym samym
    zaśmiecił USENET i skazał nas na czytanie swoich następujących wypocin:

    > To czy się na to ktoś zgodzi czy nie, nie ma żadnego znaczenia :)

    Ma znaczenie i to wielkie (zaznaczając, że nie ktoś, tylko określony %
    właścicieli "domen" w danej regionalce plus spełnienie jeszcze kilku innych
    czynników) - vide ostatnie 'nieudane' przejęcie od NASK domeny reginalnej
    .malbork.pl (od kilku dni znowu można rejestrować swoje 'domeny' w tej
    regionalce ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski //|>/|>|