  • 1. Data: 2006-05-30 12:45:52
    Temat: exatel - kontakt z handlowcem
    Od: crazy bejbi <t...@i...pl>

    Witam,

    w związku z tym, że strona exatela kuleje i ostatnio wiecej nie działa
    niż działa mam pytanie:

    czy ktoś ma jakiś kontakt do handlowca exatela na Śląsku (chodzi mi
    konkretnie o Częstochowę). chciałem coś od nich kupić ...

    Wojtek

    jak coś to na e-mail: master (na serwerze) trustnet w_domenie pl

  • 2. Data: 2006-06-02 13:44:03
    Temat: Re: exatel - kontakt z handlowcem
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 30 May 2006 14:45:52 +0200,
    crazy bejbi <t...@i...pl> screamed:

    Polecam usługę zarządzania domeną. (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 15:43:52 user up 10995 days, 3:38, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Poszerzaj swoje horyzonty - wyburz dom z naprzeciwka.