  • 1. Data: 2021-12-19 18:52:32
    Temat: ford g... wort
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Czekałem na nową fiestę i kolejny raz szlag mnie trafia.
    Nowa fiesta pojawiła się już w cennikach na stronach forda pl i de

    Problem w tym że w polsce kolejny model forda zaczyna się od wypasionej
    wersji TITANIUM i nie ma dostępnej prostej wersji z podstawowymi funkcjami.

    Czy my kurwa jesteśmy tak bogaci? czy jesteśmy bogatsi od np niemiec
    gdzie TA sama fiesta jest dostępna w wersji podstawowej TREND i to do
    tego można jeszcze kupić w 3D !!!
    u nas można pomarzyć gdyż wszystkie samochody 3D zniknęły praktycznie w
    2019r

    Czy na prawdę polaczki robią takie zakupy że albo szrot ze śmietnika
    albo nowy full full full wypas z wszystkimi dodatkami?
    czy chcąc kupić zwykły samochód z radiem do jeżdżenia musimy być skazani
    na DACIĘ ????

  • 2. Data: 2021-12-19 18:56:27
    Temat: Re: ford g... wort
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 19.12.2021 o 18:52, Peter pisze:
> [...]
    > wersji TITANIUM i nie ma dostępnej prostej wersji z podstawowymi funkcjami.

    Bo te stoją na parkingu producenta i czekają na brakujące komponenty

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-12-19 20:16:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Dec 2021 18:52:32 +0100, Peter napisał(a):

    > w polsce

    Słuszne oburzenie nie zwalnia cię od poprawnej pisowni. To miejsce
    będzie miało taką rangę o jaką sami zadbamy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2021-12-21 17:17:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

> [...]

    > albo nowy full full full wypas z wszystkimi dodatkami?
    > czy chcąc kupić zwykły samochód z radiem do jeżdżenia musimy być skazani

    To jest kwestia stoków, za małym rynkiem jesteśmy żeby dostać pełną gamę.
    Zresztą nie wiem co to za problem kupić u niemca, ja w 2007 tak nową Mazdę
    kupiłem, miałem też kupić Superba swego czasu, był tańszy niż u nas o 20k.
    To po co przepłacać...

    --
    Pozdor
    Myjk