  • 1. Data: 2014-02-18 15:09:30
    Temat: formatowanie strony dwukolumnowej
    Od: m...@g...com

    Dzień dobry!
    Próbuję sformatować stronę w dwóch kolumnach. Przepływ elementów ma być taki, że
    najpierw div-y układają się jeden pod drugim w jednej kolumnie, a po jej wypełnieniu
    - w drugiej.
    To jest proste, osiąga się to przez taki wrapper:
    #wrapper-two-column {
    column-count:2;
    -moz-column-count:2; /* zapis dla przeglądarki Firefox */
    -webkit-column-count:2; /* zapis dla przeglądarki Google Chrome, Safari,
    Opera 15+ */
    }

    I teraz układam sobie w tym wrapperze div-y:

    I w Firefoksie wygląda to tak jak chcę, a w chromie jeden z divów jest "przełamany"
    między te dwie kolumny. Jak wymusić na chromie, żeby nie "łamał" diva klasy
    in-two-column?

    Serdecznie pozdrawiam

    Michał Jędryka

  • 2. Data: 2014-02-22 13:55:44
    Temat: Re: formatowanie strony dwukolumnowej
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie>

    W dniu 2014-02-18 15:09, m...@g...com pisze:
> [...]
    > "przełamany" między te dwie kolumny. Jak wymusić na chromie, żeby nie "łamał" diva

    Spróbuj tego:
    http://www.w3.org/TR/css3-multicol/#break-before-bre
    ak-after-break-inside
    aczkolwiek nie wiem czy to w ogóle gdziekolwiek działa.

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł "PablO" Piskorz