  • 1. Data: 2010-01-27 08:39:36
    Temat: generator przelewu
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam.
    Chciałem na swojej stronie stworzyć generator przelewów dla swoich klientów
    , tzn. byłby wpisany tam juz adres odbiorcy, i konto. Klient wystarczy ze wpisze
    kwote i nadawce. i skrypt wygeneruje druczek który mozna zapłacić na poczcie
    itp.
    Czy macie namiary na taki skrypt ? Najlepiej darmowy :) chociaz niekoniecznie.

  • 2. Data: 2010-01-27 10:12:04
    Temat: Re: generator przelewu
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpisze kwote i nadawce. i skrypt wygeneruje druczek który mozna zapłacić

    Ten druczek ma ktoś sobie wydrukować na kolorowej drukarce czy chcesz się
    wdrukować we wkładane bloczki ?

  • 3. Data: 2010-01-28 08:03:10
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ten druczek ma ktoś sobie wydrukować na kolorowej drukarce czy chcesz się
    > wdrukować we wkładane bloczki ?

    Myślałem o czarno-bialym wydruku takim formularzu lekko bladym to mysle ze duzo
    tuszu nie zje.

  • 4. Data: 2010-01-28 08:18:53
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Może takie coś: img + pozycjonowane teksty
    http://www.sigmaks.pl/mbank/index.htm