  • 1. Data: 2010-01-28 10:55:50
    Temat: potrzebny hack na opere 10
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    Potrzebuje haka do opery 10 stosuje wlasciwosc vertical-align: 40% by
    podniesc dla buttona text do gory we wszystkim (ie6,7,ff,safari itd...)
    to dziala jedynie opera 10 sobie nie radzi czy tak wspaniala
    przegladarka ma furtke by uzyc haka ?

    szukalem chyba juz wszedzie nic mi nie dziala chyba do 9 te haki sa
    wspierane

    gregor

  • 2. Data: 2010-01-28 13:32:08
    Temat: Re: potrzebny hack na opere 10
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-01-28 11:55, gregor wrote:
> [...]
    > podniesc dla buttona text do gory we wszystkim (ie6,7,ff,safari itd...)
    > to dziala jedynie opera 10 sobie nie radzi czy tak wspaniala

    SOA#1, możesz pokazać fragment kodu lub screena?
    Jeżeli nie psuje Ci to bardzo wyglądu, to zostaw jak w Operze tak jak jest.

  • 3. Data: 2010-01-28 13:39:58
    Od: Exe Very Cute <k...@p...Xonet.pl>

    Paweł Piskorz pisze:

    > SOA#1, możesz pokazać fragment kodu lub screena?
    > Jeżeli nie psuje Ci to bardzo wyglądu, to zostaw jak w Operze tak jak jest.

    U mnie też Opera 10 psuje *niektóre* buttony, tyle że tekst w buttonie
    zawsze przyklejony jest do jego górnej krawędzi. Nie wiem czy ma to
    związek z nadaniem mu na sztywno wysokości czy z majstrowaniem przy
    paddingu, jednak fakt pozostaje faktem.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 4. Data: 2010-01-28 16:56:45
    Od: "artur_m" <a...@v...pl>

> [...]
    > związek z nadaniem mu na sztywno wysokości czy z majstrowaniem przy
    > paddingu, jednak fakt pozostaje faktem. Exe Very Cute

    Mnie denerwuje, że w IE6 pole typu input i button są różnej wysokości.
    Wykonując np. formularz wyszukiwania, gdy pola te znajdują się obok siebie,
    koślawo wyglądają. (Jeśli nie zmienimy ich domyślnych styli)

  • 5. Data: 2010-01-28 22:58:12
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 28 Jan 2010 10:55:50 -0000, gregor <g...@s...pl> wrote:

> [...]
    > podniesc dla buttona text do gory we wszystkim (ie6,7,ff,safari itd...)
    > to dziala jedynie opera 10 sobie nie radzi czy tak wspaniala

    A próbowałeś ustawić line-height? Jednakowy padding in box-sizing we
    wszystkich? Jeśli przeglądarka ma domyślnie inny line-height albo padding,
    to vertical-align będzie się (prawidłowo) zachowywało inaczej.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 6. Data: 2010-01-30 12:17:27
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Exe Very Cute" <k...@p...Xonet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawsze przyklejony jest do jego górnej krawędzi. Nie wiem czy ma to
    > związek z nadaniem mu na sztywno wysokości czy z majstrowaniem przy

    Ja tam paddingu najczesciej nie uzywam:
    height: 50px;
    width: 100px;
    text-align: center;
    line-height: 50px;
    I wszystko wyglada ladnie, tekst jest idealnie wysrodkowany.

    lamer