  • 1. Data: 2009-04-30 10:13:53
    Temat: gmail
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Piszę tutaj, gdyż ma pl.comp.mail straznie maly ruch i nikt nie
    odpowiada.
    Od 2 dni nie mogę wejść z www na skrzynkę gmail. Probowalem w pracy i
    wdomu (Firefox, rome, IE). Natomiast mogę odbierać maile prze Outposta.
    Znacie temat, pomóżcie proszę.

  • 2. Data: 2009-04-30 10:19:22
    Temat: Re: gmail
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Adax"
    >Witam! Piszę tutaj, gdyż ma pl.comp.mail straznie maly ruch i nikt nie
    >odpowiada.

    Piszę tutaj, gdzyż na pl.rec.zwierzaki strasznie mały ruch i nikt nie
    odpowiada.

    >Od 2 dni nie mogę wejść z www na skrzynkę

    Jeśli to kwestia wysokości, proponuję drabinę. Jeśli jednak to przez to,
    że bolą plecy/stawy, polecałbym wizytę u lekarza.

    Cieszę się, że mogłem pomóc.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb And God said, "E = .5mv^2 - Ze^2/r" ...and
    `b K...@e...eu.org d' there *was* light!

  • 3. Data: 2009-04-30 11:40:25
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli to kwestia wysokości, proponuję drabinę. Jeśli jednak to przez to,
    > że bolą plecy/stawy, polecałbym wizytę u lekarza.

    :)

  • 4. Data: 2009-04-30 15:00:37
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

> [...]

    > Jeśli to kwestia wysokości, proponuję drabinę. Jeśli jednak to przez to,
    > że bolą plecy/stawy, polecałbym wizytę u lekarza.

    Strasznie smieszne Mariuszku Kruku! Widzę, że jeszcze nie wyrosłeś ze
    swojej dziecinnej głupoty? Twoja odpowiedz swiadczy tylko o Tobie kolego i
    naprawdę nie chciałbym mieć z Tobą nigdy do czynienia!

    Wyjaśniam, że na początku usprawiedliwiłem się, dlaczego pytam kolegów
    tutaj, bo może to jakiś problem sprzętowy, firewall, AV, router.... Poza
    tym na grupie "pl.comp.mail" nikt mi nie pomógł w tej sprawie, a problem
    może być sprzętowy lub inny.

    Cytuję zsadnicze zapytanie:
    "Od 2 dni nie mogę wejść z www na skrzynkę gmail. Probowalem w pracy i
    wdomu (Firefox, rome, IE). Natomiast mogę odbierać maile przez Outposta.
    Znacie temat, pomóżcie proszę."

    Pozdrawiam, Adax

  • 5. Data: 2009-04-30 15:38:27
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Adax wrote:
> [...]
    > Od 2 dni nie mogę wejść z www na skrzynkę gmail. Probowalem w pracy i
    > wdomu (Firefox, rome, IE). Natomiast mogę odbierać maile prze Outposta.

    Outpostem odbierasz maile? :)

  • 6. Data: 2009-04-30 15:48:10
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Outpostem odbierasz maile? :)

    Hihihii.. teraz rozumiem mój błąd. Oczywiście Out... Lookiem :) W
    Outlooku mam skonfigurowaną pocztę gmail i wszytko jest OK. Natomiast
    próba wejscia ze strony http://mail.google.com/mail/?hl=pl&tab=wm kończy
    się fiaskiem, komunikat: Ten link wygląda na uszkodzony. Pozdrowienia

  • 7. Data: 2009-04-30 16:19:05
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Adax wrote:

> [...]
    > próba wejscia ze strony http://mail.google.com/mail/?hl=pl&tab=wm kończy
    > się fiaskiem, komunikat: Ten link wygląda na uszkodzony. Pozdrowienia

    http://www.google.com/support/toolbar/bin/answer.py?
    hl=pl&answer=75816

  • 8. Data: 2009-04-30 16:21:34
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > http://www.google.com/support/toolbar/bin/answer.py?
    hl=pl&answer=75816

    To nie to, sprawdzałem! Ale wielkie dzięki!

  • 9. Data: 2009-04-30 16:24:42
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-30 17:00, Użytkownik Adax napisał:

> [...]
    > tutaj, bo może to jakiś problem sprzętowy, firewall, AV, router.... Poza
    > tym na grupie "pl.comp.mail" nikt mi nie pomógł w tej sprawie, a problem

    To nie jest problem sprzętowy związany z pecetem.
    O problemy "sprzętowe" w routerach, firewallach i innych wcześniej
    wymienionych pytaj na grupach do tego przeznaczonych.

    Cytuję zasadniczo najlepszą odpowiedź:
    "NTG"

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-04-30 16:32:47
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Adax"

    >Strasznie smieszne Mariuszku Kruku!

    Jak nie rozumiesz po dobroci, to powiem wprost - spadaj z tym NTG,
    gówniarzu.

    --
    Kruk@ -\ | The macro here has not been followed by the
    }-> epsilon.eu.org | required stuff, so I'm ignorig it.(TeX)