  • 1. Data: 2009-04-30 07:19:44
    Temat: roznice w dyskach
    Od: Radek <n...@o...ciach.pl>

    Witam
    Czy ktoś może mi powiedzieć czym różnią się te dwa dyski:
    HDD SEAGATE 1TB ST31000333AS SATA II 32MB
    HDD SEAGATE 1TB ST31000528AS SATA II 32MB

    w opisie i przy porównaniu widzę tylko ze ten pierwszy to: Rodzina:
    Barracuda 7200.11 ale jakie parametry są inne? - zużycie prądu czy co?

    Dzięki za wyjaśnienie

    Radek

  • 2. Data: 2009-04-30 09:05:46
    Temat: Re: roznice w dyskach
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Radek" <n...@o...ciach.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    >w opisie i przy porównaniu widzę tylko ze ten pierwszy to: Rodzina: Barracuda
    >7200.11 ale jakie parametry są inne? - zużycie prądu czy co?

    A drugi to Barracuda 7200.12 :))
    Szczegóły na www.seagate.com

    Faktycznie, różnice między nimi wydają się być nieistotne,
    jeden jest szybszy trochę, drugi cichszy - ale nie zapamiętałem
    który co ma lepsze... już zamknąłem przeglądarkę...

    Feromon

  • 3. Data: 2009-04-30 09:37:02
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeden jest szybszy trochę, drugi cichszy - ale nie zapamiętałem
    > który co ma lepsze... już zamknąłem przeglądarkę...

    a nie różnia się przypadkiem ilością talerzy ? to już nie ejst takie
    nieistotne

  • 4. Data: 2009-05-01 21:22:22
    Od: "KRIZZ" <p...@g...com>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Feromon" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a nie różnia się przypadkiem ilością talerzy ? to już nie ejst takie
    > nieistotne

    poza tym dyski z rodziny 7200.11 mają jakąś wadę techniczną, po kilku
    miesiącach potrafią się wysypać.. mam takiego tyle że 500GB, nałapał bad
    sectory.. i kupiłem 7200.12 i wszystko śmiga.. w związku z jednym talerzem
    dysk jest troszkę cichszy wg mnie :)

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4049 (20090501) __________