  • 1. Data: 2013-11-24 17:49:32
    Temat: google
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    o co chodzi z tym:
    http://zsyp.eu/smieci/certyfikat-google.PNG
    coraz częściej przy próbie dostępu do google.pl
    pojawiają się jakieś dziwne komunikaty o certyfikacie,
    o co chodzi?
    i czy tylko u mnie przekierowuje na https?

  • 2. Data: 2013-11-24 23:46:45
    Temat: Re: google
    Od: igrek <...@...com>

    On 24.11.2013, 17:49, inny punkt siedzenia... wrote:
> [...]
    > pojawiają się jakieś dziwne komunikaty o certyfikacie,
    > o co chodzi?
    > i czy tylko u mnie przekierowuje na https?

    Zacznij używać normalnej przeglądarki.

    --
    igrek

  • 3. Data: 2013-11-26 13:44:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:l6tamu$s5i$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > pojawiają się jakieś dziwne komunikaty o certyfikacie,
    > o co chodzi?
    > i czy tylko u mnie przekierowuje na https?
    sprawdz date w komputerze

  • 4. Data: 2013-12-02 14:29:02
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dzięki, to chyba to