  • 91. Data: 2021-02-02 12:15:12
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Jan 2021 08:51:15 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > Bo ja jak potrzebowałem nosić deski, meble, to łoj panie. 10zł za
    > piętro
    > wniesienia jednego mebla!

    Gdzie takie ceny? Ja za wyniesienie mebla z drugiego piętra o wadze
    ok 150kg do auta po pod klatką zapłaciłem 500 zł.

    --
    Marek

  • 92. Data: 2021-02-02 15:45:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 stycznia 2021 o 15:31:15 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    jestem osoba ktorej odpowiadasz) i tak zrobie lepiej niz fachowiec jakich mialem
    okazje zapraszac do roboty.
> [...]
    > tyle ile one tam kosztują i nie wypisujesz na forach dyskusyjnych jakimi
    > to skurwysynami i wyzyskiwaczami są piekarze.
    > Jak dorośniesz synku, zaczniesz pracować i przekonasz się jak
    > roszczeniowi i głupi potrafią być inwestorzy to zrozumiesz co ja tutaj
    > napisałem.
    >
    > Co zaś się tyczy cen "kładzenia płytek" to każdy, szanujący się płytkarz
    > liczy za m2 robociznę tyle ile kosztują płytki. Różnica jest w tym, że
    > ci dobrzy płytkarze nie "owijają w bawełnę" i podają faktyczne ceny. Ci,
    > którzy nie mają roboty ukrywają faktyczne koszty.
    Nie pierdol użytkownik z piekarnia. Chleb sam pieczesz. Na dodatek wodny.

  • 93. Data: 2021-02-02 16:49:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kiedy będziesz zlecał następne znoszenie i gdzie podjechać?

    -----

  • 94. Data: 2021-02-02 17:15:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.02.2021 16:49, ąćęłńóśźż wrote:
    > Kiedy będziesz zlecał następne znoszenie i gdzie podjechać?

    Za wniesienie 300kg pieca kaflowego do domu jednorodzinnego, znajomy z
    pracy zapłacił 500zł. Przyjechało wtedy 5 czy 6 osób do tej roboty.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 95. Data: 2021-02-02 21:10:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nosiciele pianin to frajerzy.

    -----

  • 96. Data: 2021-02-02 22:26:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    jestem osoba ktorej odpowiadasz) i tak zrobie lepiej niz fachowiec jakich mialem
    okazje zapraszac do roboty.

    > Nie pierdol użytkownik z piekarnia. Chleb sam pieczesz. Na dodatek wodny.

    Podpowiem ci, że piekę w wodnym piekarniku i dzięki temu wychodzi chleb
    jak marzenie.

  • 97. Data: 2021-02-02 23:07:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-02-02 o 22:26, Uzytkownik pisze:

    > Podpowiem ci, że piekę w wodnym piekarniku i dzięki temu wychodzi
    > chleb jak marzenie.

    P.S.

    A ostatnio cała rodzinka się zajada sucharami mojej produkcji,
    wypiekanymi na wzór PRL-owskich sucharów wojskowych z kminkiem. Ile bym
    nie upiekł to wszystko mi wybiorą :)

    W zwykłym piekarniku to raz się nie dopiekały, a innym razem były
    spieczone. W piekarniku wodnym natomiast wychodzą rewelacyjnie i nie są
    aż tak twarde. Są kruche, ale łatwe do gryzienia.

  • 98. Data: 2021-02-02 23:43:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    https://zapodaj.net/8ba229145aedc.jpg.html

    --
    Jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili
    (Siara)

  • 99. Data: 2021-02-03 11:22:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 2 Feb 2021 16:49:43 +0100, ąćęłńóśźż<...@...pl> wrote:
    > Kiedy będziesz zlecał następne znoszenie i gdzie
    > podjechać?

    Nie żebym brał pierwszego lepszego. Obdzownilem kilka firm
    przeprowadzkowych (do wyniesienia mebla potrzeba było min 4 ludzi).
    Wszystkie dawały ten sam przedział 450-500.

    --
    Marek

  • 100. Data: 2021-02-03 12:15:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To gdzieś 80 km od Berlina?
    Bo nawet w centrum W-wy nie ma takich cen.
    Ostatnio ciężki/gabarytowy/łatwy do uszkodzenia mebel (do wind na boku i w pionie)
    przewoziłem przez całe miasto.
    Dodatkowy człowiek kosztował 60 zł za godzinę.
    Za 50 zł nie chciał.
    Czyli zapłaciłem 100 zł za transport bagażówką z noszącym kierowcą + 60 zł = 160 PLN.
    No i ja do asysty (drzwi, furtki, "Panowie uwaga!").
    Omijałem firmy "firmy" ("za 200 zł przewieziemy"), szukałem JDG (pandemia, empatia).

    -----