  • 91. Data: 2024-05-04 22:45:56
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 12:31, Shrek pisze:

    > Nie ma magazynu tylko pasożytuje na systemie energetycznym na starych
    > zasadach.

    Pasożytuje bo płaci mniej niż Ty?

  • 92. Data: 2024-05-04 22:46:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 09:11, Janusz pisze:

    > Właśnie takowej udzieliłeś.

    Nie sądzę.

  • 93. Data: 2024-05-04 22:52:24
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.05.2024 o 19:56, Shrek pisze:

    > No przecież pisałem - większość nie będzie miała elekttyka ale za to
    > będzie płaciła w chuj za prąd...

    Elektryki nic do tego nie mają.

    Hasło w muru z poprzedniego wieku: "Świecąc przykładem poprawiasz bilans
    energetyczny naszego kraju"!

  • 94. Data: 2024-05-04 23:03:44
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 11:57, Shrek pisze:

    > To ma niewiele do rzeczy jakie samochody wolą ludzie.

    Pogadajmy więc o tym co wolą ludzie. Wybory były. Taki jeden chciał
    przywrócić stolicę kierowcom. Dostał się?

    > Ja też wolę
    > kuchenkę elektryczną,

    Po prostu bardziej Ci się opłaca kuchenka elektryczna od gazowej.

    > ale samochód na gaz.

    Mówiłeś, że nim nie jeździsz to co za różnica?

  • 95. Data: 2024-05-04 23:05:13
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

  • 96. Data: 2024-05-05 07:57:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-05-2024 o 19:54, Shrek pisze:

    > Osobiście i wcale nie ułomek. Konkretnie firma kupiła elektryki bo
    > modnie, piarowo dobrze i pewnie z dopłatą. Miesiąc temu lizing się
    > skończył i z ulgą odebrał hybrydę. Wszyscy inni w firmie tez zmienili na
    > hybrydy a prezes na spalinkę.

    Zobaczymy w jakim tempie będzie chciał wrócić do bev....

    Też kiedyś dałem się tak nabrać, jak wprowadzili opłaty za prąd na
    stacjach i kupiłem hybrydę zamiast bev.
    I doposażyłem ją w lpg, żeby koszty zrównały się z tymi w elektryku
    ładowanym na zewnętrznych stacjach.

    Ale już po dwóch miesiącach używania hybrydy, kupiłem elektrycznego
    smarta, żeby chociaż po mieście wygodnie jeździć.
    Ale i to okazało się za mało - wycie cvt, wraz z brakiem mocy, nawet w
    porównaniu do 3 razy słabszego smarta, okazało się nie do pokonania i po
    10 miesiącach znowu bev zastąpił hybrydę.
    Teraz mam już ich w sumie 6 (w tym dwa rowery).

  • 97. Data: 2024-05-05 08:40:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 22:23, io pisze:

    > Czyli firma a to nie w temacie :-)

    Obstawiam, że zdecydowana większość samochodów elektycznych jest na firmy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 98. Data: 2024-05-05 08:48:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 07:57, Cavallino pisze:

> [...]
    > 10 miesiącach znowu bev zastąpił hybrydę.
    > Teraz mam już ich w sumie 6 (w tym dwa rowery).

    Bardzo ekologicznie.

    A co do tamtej firmy - mieli spalinki, mieli elektryki. Pojeżdzili,
    skończył się lizing to wzieli z powrotem spalinki. Mieli wybór, mieli
    doświadczenie - widocznie są heterami:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2024-05-05 09:30:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 22:21, io pisze:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Autobus
    > "Autobus - pojazd samochodowy przeznaczony do przewozu większej liczby
    > pasażerów."
    >
    > Czyli jednak samochód :-)

    Tak samo jak skuter. Albo odblokowana hulajnoga.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2024-05-05 09:33:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 22:52, io pisze:

    > Elektryki nic do tego nie mają.

    Dyskutuj z kolegą któremu odpisałem - on twierdzi że mają i prze
    przejście na trakcję elektryczną ceny prądu robią fikołki:P Ustalcie to
    między sobą i wrócice jak już będziecie mieli swoją wersję:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!