  • 1. Data: 2005-08-23 08:56:51
    Temat: Poddanie sie karze
    Od: ernie ball <g...@s...pl>

    Czy po dobrowolnym poddaniu sie karze, jest sens pokazywania sie przed
    sadem i proszenie sedziego o zmniejszenie grzywny, przez zapewnienie ze
    czyn nie byl zamierzony ( bo nie był ) tyle ze sie stał.

    nie wiem jak wam to opisac w kazdym badz razie 2k zł do zaplacenia jest
    zgodzilem sie na to, jednak moze warto?

  • 2. Data: 2005-08-23 16:56:10
    Temat: Re: Poddanie sie karze
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    ernie ball napisał(a):
> [...]
    > czyn nie byl zamierzony ( bo nie był ) tyle ze sie stał.
    >
    > nie wiem jak wam to opisac w kazdym badz razie 2k zł do zaplacenia jest

    Nic nie zmienisz. Gdybyś nie zaproponował dobrowolnego poddania się
    karze, to sąd by wtedy takie argumenty brał pod uwagę, teraz to już
    tylko pozostaje zapłacić.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin