  • 1. Data: 2005-08-23 08:35:23
    Temat: Akt notarialny
    Od: "+r-m-k+" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy dopuszcza sie taka sytuacje (przy zakupie mieszkania, podczas podpisania
    aktu notarialnego), iz sprzedajacy dostaje jakas czesc kwoty, powiedzmy 3/4
    wartosci, a 1/4 dostanie dnia tego a tego (np. dnia opuszczenia
    nieruchomosci) ?
    Czy jezeli jest to mozliwe, taki akt notarialny bylby wystarczajacy do
    banku, ze nastapilo przeniesienie wlasnosci - cala suma nie jest jeszcze
    zaplacona, wiec czy przeniesienie nastapilo ? :/

    Dziekuje.

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    r...@o...pl

  • 2. Data: 2005-08-23 08:39:58
    Temat: Re: Akt notarialny
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    +r-m-k+ napisał(a):
> [...]
    > aktu notarialnego), iz sprzedajacy dostaje jakas czesc kwoty, powiedzmy 3/4
    > wartosci, a 1/4 dostanie dnia tego a tego (np. dnia opuszczenia

    tak

    > Czy jezeli jest to mozliwe, taki akt notarialny bylby wystarczajacy do
    > banku, ze nastapilo przeniesienie wlasnosci - cala suma nie jest jeszcze
    > zaplacona, wiec czy przeniesienie nastapilo ? :/

    nastąpiło przeniesienie,
    nie pytaj co zrobi bank, bo to zależy od banku, a oni kieruja sie czasem
    wlasnym widzimisię.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-23 10:08:12
    Od: "ania " <a...@g...pl>

    Przeniesienie własności następuje z chwila zawarcia umowy sprzedaży w
    określonej przez prawo formie, zakładam, że to sp. wł. prawo do lokalu, ale
    jeżeli płacisz sam to do czego potrzebna Ci akceptacja banku? Zapłata moze
    nastąpić w zupełnie innym terminie, np. za pół roku, jeżeli strony tak
    postanowią a wydanie mieszkania też. Mamy przecież rygory :)