  • 1. Data: 2005-08-23 08:00:12
    Temat: zameldowanie
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl>

    Nie widze swojego topiku, wiec jeszcze raz.

    Czy mozna zameldowac nieletnie dzieci(13 i 15) w mieszkaniu (akt wlasnosci)
    w jednym miescie, a rodzice beda zameldowani w innym miescie? Tzn. czy
    nieletni moga byc zameldowani pod adresem, gdzie nikt z doroslych nie bedzie
    zameldowany?

  • 2. Data: 2005-08-23 09:10:37
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

    z meldunkiem tez mam problem i proponuje Tobie zameldowac tam dzieci na
    stale a sama zamelduj sie tymczasowo i po klopocie!!!zamelduj tam jeszcze
    czasowo kogos innego pelnoletniego i masz 100proc spokoju bo jakby co to
    mieszkacie tam sobie na zmiane z dziecmi ! albo odwrotnie tam dzieci na
    stale i tymczasowo u siebie ! jak widzisz jest pare mozliwosci :-))
    i niech ci ktos udowodni ze tak nie jest!!
    pozdrawiam
    pawel

  • 3. Data: 2005-08-23 12:07:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Asiunia wrote:
> [...]
    > nieletni moga byc zameldowani pod adresem, gdzie nikt z doroslych nie bedzie

    Nie ten wątek - nie mieszaj spraw.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-08-23 16:57:07
    Od: "Joasia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl>

    wiadomości news:def3h8$p1u$2@opal.futuro.pl...
    > Nie ten wątek - nie mieszaj spraw.

    Hm, zalozony przeze mnie watek nie jest tym? Ciekawe.
    A.