  • 31. Data: 2021-01-27 18:31:20
    Temat: Re: Polacy nie zabezpieczają smartfonów. Większość nawet nie wie...
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Miroo.
    On 27.01.2021 13:18 you wrote:

    > No i przynajmniej nie mają nowych, zamówionych przez NSA i MOSAD luk
    > ;)

    Za to mają stare o których już wie cały świat.

    --
    Pete

  • 32. Data: 2021-01-28 12:04:14
    Temat: Re: Polacy nie zabezpieczają smartfonów. Większość nawet nie wie, że została zhakowana
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-01-27, ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

    [...]

    > lineage i podobne

    Pod spodem dalej jest android i linux, tak?
    Więc pewnie będzie podatne na te same dziury co oryginał.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 33. Data: 2021-01-28 13:05:55
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.01.2021 Wojciech Bancer <w...@g...com> napisał/a:

    > Pod spodem dalej jest android i linux, tak?
    > Więc pewnie będzie podatne na te same dziury co oryginał.

    Owszem. Ale Lineage publikuje własne update'y co miesiąc.
    Dlatego lineage można polecać nie ze względu na "niszowość"
    (jakkolwiek by ją rozumieć), ale uaktualnienia właśnie.

    "We take security very seriously: that's why we deliver
    security updates every month to all our supported devices."

    https://lineageos.org/

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 34. Data: 2021-01-28 16:52:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> writes:

    > Owszem. Ale Lineage publikuje własne update'y co miesiąc.

    Owszem, jednakże jest duża część urządzeń, które nie są wspierane.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 35. Data: 2021-01-29 11:36:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dziękuję za przypomnienie.
    Już dawno planowałem zmianę systemu w Galaxy S7 ;-)