  • Data: 2021-01-26 08:51:15
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale żeby samemu nosić? Zresztą zawsze, gdy dopytywałem się o cenę
    > robót "siłowych", jakieś lanie betonu, przerzucanie wielu ton cegieł
    > czy innych pustaków -- to mi ceny wydawały się śmiesznie niskie.
    > Ja bym za tyle nie chciał się męczyć...
    skąd ta informacja? ile to jest " śmiesznie niskie" ?
    Bo ja jak potrzebowałem nosić deski, meble, to łoj panie. 10zł za piętro
    wniesienia jednego mebla!

    W starym budownictwie są piece kaflowe. na olx jest pełno ogłoszeń oddam
    gratis, dopłacę za utylizację. koszt utylizacji dla prywatnego, to
    młotek wiaderka i tuptanie. (albo lina i bloczek jak w moim przypadku)
    jak byś chciał to zlecić to masz ceny od 300zł do 1000zł

    ToMasz