    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Filmy online
    Date: Wed, 27 Mar 2024 17:08:40 +0100

    W dniu 27.03.2024 o 15:58, RadosławF pisze:

    > Bo prokurator nie będzie ścigał osoby prywatnej, nie postawi
    > jej przed sądem (w większości przypadków) która udostępnia
    > z własnej głupoty czy niewiedzy.

    Teraz już nie. Kiedyś to było tak popularne jak ściganie pijanych
    kierowców rowerów.

    > Ale jak znajdzie dobry haczyk na organizatora tej zabawy
    > i oskarży go o czerpanie z tego korzyści majątkowych to
    > jełop ma minimum kilkadziesiąt tysięcy w plecy.

    Ale nie o tym rozmawiamy a o odpowiedzialności klienta końcowego.

    > Polskie strony torrentowe mają się dobrze i niewiele z nich
    > działa na zagranicznych serwerach.

    W sumie to mnie trochę zastanawia. Wiadomo kto ściąga. Ustalenie kto
    organizuje też nie jest chyba jakieś niemożliwe. Co "scena" robi że jest
    bezkarna? OK - trzeba mieć zaproszenie - przez dekadę policja nie
    znalazła sposobu żeby się tam wbić albo przynajmniej zatrzymywać serwery
    na czas potępowania?;) Nie to żeby mnie to specjalnie martwiło, ale po
    prostu jestem ciekawy czemu wychodzi jak wychodzi. Prawników właścicieli
    serwerów się boją, nie chce im się, sami "tachają torrenty na potęgę" to
    znaczy "wersje demo bez uciążliwości wersji demo";)?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!