  • Data: 2024-04-01 01:47:27
    Temat: Re: Filmy online
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-31, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Ja piszę, jak to robiono, a nie jak można było. Przede wszystkim plik
    > miał mieć określony rozmiar. Już na tym etapie z reguły nie miał, choć
    > akurat w okolicach 700 MB była masa filmów z czasów, gdy to formatowali
    > na płytę CD-R. Jak był, to się liczyło sumy kontrolne jednego, dwóch
    > plików. Na NirSoft jest instrukcja. Wyszukuje się ta instrukcja
    > (przynajmniej wczoraj się jeszcze wyszukiwała) w kika sekund i opisuje,
    > jak to się robi trzema kliknięciami, więc zakładam, że każdy mądry sobie
    > sam znajdzie, a idiotom nie chce mi się podpowiadać. Wydaje mi się, że w
> [...]

    Jak znasz wielkość pliku i np. md5 to mozna to zrobic na wiele sposobów.
    Np. pod Linuxem, uzywając standardowych narzędzi:

    $ find /data -size 20850731c -type f -exec md5sum {} + | grep
    '^b2341590e655ee6dd9033e1bf9c77824'
    b2341590e655ee6dd9033e1bf9c77824 /data/nvme0n1p1-efi-linux.img.gz

    Dalej prosty skrypt i można to zautomatyzować.

    --
    Marcin