  • Data: 2021-01-26 22:37:59
    Temat: Re: Jaki ładny bałwanek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bałwanek to wynik tego, ale czego wynikiem jest reakcja i argumentacja
    > żywcem z peerelu?

    Deficytami umysłowymi kulsonów. Mówiłem już - służba nieodwracalnie
    uszkadza im przestrzeń miedzy uszami. Może ich czapki uciskają. Nie
    wiem;) To jest prawdziwy powód dla którego muszą iść na wcześniejszą
    emkę. Inaczej trzeba by im rentę dać, bo już niezdolni do żadnej pracy:P

    Wszyscy kto? Kulsoni?

    --
    Shrek