  • Data: 2021-01-22 00:06:23
    Temat: Re: Konto w spadku
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2021 o 20:39, Michal Jankowski pisze:
    > Ależ prąciebardzo - ten ze skarbonką, mbąk i zmylenium.
    >
    > I co, polecisz do Millenium zamknąć konto, bo przeciągają wypłatę spadku?

    I tak, i nie. Będę trzymał znacznie mniej. Ba, w "instrukcji obsługi
    mojej śmierci" wpiszę, z czym dzieci się muszą liczyć. Też bym obstawiał
    raczej trzy dni, a nie trzy miesiące.

    > Bardziej mnie interesuje, czy nie ma na to jakiegoś przepisu i czy np.
    > mogę się domagać jakichś odsetek (tak, wiem, przy tych stopach bez
    > sensu) albo czegoś.

    Rzecznik Finansowy -> rf.gov.pl

    >  Środki emerytalne -
    >
    > Nie wiem, co to są środki emerytalne.

    To jest to OFE, które Tusk ukradł, a jednak leży, czeka, i jest
    dziedziczone. I procentuje lepiej niż w banku (u mnie 2019->2020 o 11% z
    groszami, w moim OFE wartość jednostki uczestnictwa *spadła* ok. 5%).

    > Wypłaty z polis ubezpieczeniowych też idą sprawnie. Tylko te banki... A
    > na mbank pożalę się jeszcze osobno.

    > A to, to nie wiem co.

    Instytucja zagramaniczna od polis ubezpieczeniowych.

    --
    Alf/red/