    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 27 Jan 2021 03:48:28 -0800 (PST)
    Subject: Re: Konto w spadku
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 26 stycznia 2021 o 13:00:53 UTC+1 Akarm napisał(a):

> [...]
    właśnie dla tych biednych sierotek/wdów z postu OP, o których nikt nie pomyślał w
    sensie tego, by posiadały choćby własne konto, bo co dopiero mówić o własnych
    pieniądzach - no, te (tzn. pieniądze, nie konto) się jeszcze ostatecznie da
    zorganizować nawet po śmierci "utrzymującego", jeśli był na tyle przewidujący, że
    dyspozycję na wypadek śmierci bankowi wydał (hmm, ciekawe, czy to może być dyspozycja
    jedynie przelewu, czy też np. umożliwienia wypłaty w kasie np. "na PESEL"?).
    lasach (tzn. sam nie widziałem, kolega mówił, że widział): "pogrzeb 950zł, reszta
    zasiłku pogrzebowaego do odbioru następnego dnia w kasie firmy" (tzn. to 950zł to tak
    sprzed ładnych kilku lat niestety).

    > Ciekawe, czy sam zrozumiesz, co napisałeś? :D

    Cóż mogę napisać, jedynie tyle, że cieszę się, że Cię covid nie zdmuchnął - ale
    trzeba uważać, powoduje zakrzepy i mikroudary, przez co pogarsza ogólne myślenie.
    Zdania złożone i ich rozbiór były już w podstawówce, popytaj wnuków - oni powinni
    zrozumieć, co napisałem. Bo do dygresji 7. stopnia daleko jeszcze baaardzo. Ew. wskaż
    błędy.