eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolacy nie zabezpieczają smartfonów. Większość nawet nie wie, że została zhakowana › Re: Polacy nie zabezpieczają smartfonów. Większość nawet nie wie, że została zhakowana
  • Data: 2021-01-26 15:24:37
    Temat: Re: Polacy nie zabezpieczają smartfonów. Większość nawet nie wie, że została zhakowana
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydźwięk artykułu / raportu jest jasny.
    > _Ludzie_ nie zabezpieczają swoich urządzeń, a nie "urządzeń nie da się
    > zabezpieczyć". Tylko tyle i aż tyle.

    W komentarzach jest dużo mowy o BEZSKUTECZNOŚCI zabezpieczania antywirusami.

    To czym można zabezpieczyć taki telefon oprócz oczywiście mądrości
    użytkownika i ascezy aplikacyjnej.

    PS. Inpost namawia mnie GWAŁTOWNIE na swoją apkę. Po co jak jest KOD do
    przyłożenia skanera a i tak trzeba paczkę wziąć w łapę ;-)
    Sklepy internetowe też każdy chce mi wcisnąć APKĘ

    I taki "użyszkodnik" JEDZIE i INSTALUJE instaluje instaluje...