  • Data: 2021-01-17 17:59:58
    Temat: Re: Pompy ciepła
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Zima w końcu przyszła (no ja mam banana na gębie że w końcu mróz i
    > śnieg), w internetach sraczka, właściciele kotłów spalinowych
    > cieszą się jak dzieci że właściciele pompek zamarzną lada chwila,
    > że zaraz będą lecieć i dostawiać kominy i kupować "wyrafinowane"
    > systemy spalinowe.
    >
    > U mnie pompa chodzi od października 2019, wygrzewałem dwukrotnie
    > posadzki (w październiku i listopadzie, było wtedy w domu >30sC)
    > aktualnie w domu jest 20sC bo nikt nie mieszka (jeśli już to
    > ojciec czasem zanocuje, ale on to w 18sC najlepiej śpi), zeszło,
> [...]

    Ja w zeszłym roku załozyłem gazowe do starych kalafiorów.
    Temp w domu 20-21 stopni.
    Dom 180 metrów (blizniak) ale w tym 60 metrów piwnicy w której jest
    tylko 1 kaloryfer i temperatura nizsza niz w czesci mieszkalnej ale
    same rury odczuwalnie grzeja.
    Koszt grania to około 170zł miesiecznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach