  • Data: 2021-01-29 13:53:00
    Temat: Re: Tak w temacie AED
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6012e859$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 28.01.2021 o 10:09, J.F. pisze:
    >Generalnie dośc punktualnie jeżdzą.

    >Przecież to nawet nie jest stacja, przystanek osobowy.

    Ja tam nie wiem jak w Gdansku, ale lotnisko czesto bywa ostatnie.

    >Przecież odjechali przed pogotowiem:P

    Hm, no jakze to tak - zostawic podejrzanego bez AED?
    A jak bedzie drugi raz potrzebne ?

    Dobrze, ze sie tam znalazly jakies inne osoby, ale jakby zabraklo ?

    >Generalnie ludzie zawały na ogół przeżywają. Jeśli tylko trafią na
    >kogoś kto się nimi zajmie.

    Chyba nie tylko, patrzac na niektore wiadomosci.
    Ewentualnie - pomoc innej osoby ograniczy sie do wezwania pogotowia,
    bo wiecej i tak nie potrafi ..

    >Nie jestem pewny czy na zawał akurat AED pomoże, ale na pewno nie
    >zaszkodzi.

    J.