  • 1. Data: 2005-08-22 23:22:23
    Temat: Re: mandat z ortem ;)
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    >Takie male pytanko. Niedawno uslyszalem, ze mandat, >w którym,
    >któres ze slów zostalo napisane z >bledem .ortograficznym jest
    >niewazny. Co prawda nie moge w to uwierzyc, ale moze >to jednak
    >prawda? Ktos moze wie?

    Wie. To nieprawda. Co do zasady.

    JK

  • 2. Data: 2005-08-23 10:21:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jan Kowalski napisał(a):

    > Wie. To nieprawda. Co do zasady.

    Kiedys policjant zaczal mi pisac mandat... Widze przez ramie:

    Imie ojca: Anna
    Imie matki: Wojciech

    Pisze cos tam dalej, ale nagle sie polapal ze sie pomylil, skreslil caly
    blankiet i mowi "a niech pan jedzie" :)

  • 3. Data: 2005-09-08 21:44:10
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Tomasz Pyra:
> [...]
    >
    > Imie ojca: Anna
    > Imie matki: Wojciech
    >
    > Pisze cos tam dalej, ale nagle sie polapal ze sie pomylil, skreslil caly

    Dobrze, ze nie jestes synem Jana Marii Rokity. Bys sie nie wymigal.
    Pozdr. Dulek