  • 1. Data: 2005-08-23 01:57:33
    Temat: Klauzule niedozwolone + pytanie . Chyba 385
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    W przypadku braku pisemnego oświadczenia abonenta o nie przedłużaniu umowy,
    złożonego do xxxxx najpóźniej na 30 dni przed upływem pierwszego i każdego
    następnego okresu obowiązywania umowy zawartej na czas określony, umowa
    ulega automatycznemu przedłużeniu, tj. bez potrzeby dokonywania
    jakichkolwiek czynności przez strony umowy, na kolejny okres obowiązywania
    umowy, odpowiadający długością ostatniemu okresowi obowiązywania umowy.

    Z innej beczki , czy mozliwe jest przedluzenie umowy na czas okreslony w
    inna umowe na czas okreslony .

    --
    Pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2005-08-23 02:03:48
    Temat: Re: Klauzule niedozwolone + pytanie . Chyba 385
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Jednoczesnie w poscie specjalne podziekowania dla Pana Romana Rumpel , za
    cenne wskazowki w kwestii prawa znakow przemyslowych .

    Jacek

  • 3. Data: 2005-08-23 06:31:10
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2005 04:03:48 +0200, fotomania napisał(a) w wiadomości:

    > Jednoczesnie w poscie specjalne podziekowania dla Pana Romana Rumpel

    Romana Rumpla.
    Sorry, ale denerwuje mnie ta śląska mania nieodmieniania nazwisk.

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 4. Data: 2005-08-23 06:41:15
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 23 Aug 2005 08:31:10 +0200,
    Roman G. <r...@g...pl> screamed:

    > Romana Rumpla.
    > Sorry, ale denerwuje mnie ta śląska mania nieodmieniania nazwisk.

    Mnie też to irytuje tak samo jak pana Romana Gawron. (-;

    Artur (mspanc)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 08:40:44 user up 10712 days, 20:35, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If you liked the Earth you'll love Heaven.

  • 5. Data: 2005-08-23 09:05:58
    Temat: Re:[OT] odmiana było Klauzule niedozwolone + pytanie . Chyba 385
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Roman G. <r...@g...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Dnia Tue, 23 Aug 2005 04:03:48 +0200, fotomania napisał(a) w
    > wiadomości: news:dedvuo$n4v$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Romana Rumpla.
    > Sorry, ale denerwuje mnie ta śląska mania nieodmieniania nazwisk.

    Czuję się wywołany. Nie wiem czy mania jest śląska, bo moja rodzina ze
    Śląska pochodzi, ba większość tam mieszka i nikt nigdy nie miał wątpliwości,
    że to nazwisko się odmienia. Gorzej jest właśnie w centralnej Polsce, bo tu
    albo nie odmieniają, albo odmieniają błędnie "Rumpela". Zawsze w takiej
    sytuacji lekko zirytowany udzielam wykładu o obocznym "e" w języku polskim i
    pokazuję, ze nikt nie powiedziałby "Jaceka" zamiast Jacka. Z drugiej strony
    istnieje też zasada dozwolenia nieodmieniania nazwisk obcych, tak więc wolę
    juz nieodmienianie od błędnego odmieniania. Czyli IMHO: odmieniać zgodnie z
    regułami języka lub w ostateczności nie odmieniać w ogóle
    Pozdrawiam
    Romek

    --
    W ogole dyskusja jest bezprzedmiotowa i zakrawa na trolowanie z racji
    wyjatkowo prostej solucji poruszanego problemu.

    (C)T.Francuz.

  • 6. Data: 2005-08-23 09:46:22
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Z drugiej strony
    > istnieje też zasada dozwolenia nieodmieniania nazwisk obcych

    Wlasnie taka tutaj zostala zastosowana . I mam nadzieje ze nikogo nie
    urazilem .

    ps. dzieki juz mam interpretacje do tego postu .

    --
    Pozdrawiam Jacek

  • 7. Data: 2005-08-23 09:53:46
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    fotomania <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    I mam nadzieje ze nikogo nie
    > urazilem .

    Na pewno nie mnie :-)
    pzdr
    Romek

  • 8. Data: 2005-08-23 09:55:13
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2005 11:05:58 +0200, Roman Rumpel napisał(a) w wiadomości:

    > istnieje też zasada dozwolenia nieodmieniania nazwisk obcych

    A to jest obce? Rumpel to nazwa jakiejś tam części na statku, jeśli się nie
    mylę.

  • 9. Data: 2005-08-23 10:03:40
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Roman G. <r...@g...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > A to jest obce? Rumpel to nazwa jakiejś tam części na statku, jeśli
    > się nie mylę.
    Mniej wiecej się nie mylisz, ale ta nazwa, jak i większość nazewnictwa
    morskiego pochodzi z języków obcych
    RR

  • 10. Data: 2005-08-23 10:23:02
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości >
    Romana Rumpla.

    > Sorry, ale denerwuje mnie ta śląska mania nieodmieniania nazwisk.

    Nie jest to zadna mania i jeszcze slaska , jestem z poznania . I zaraz ktos
    napisze ze to zaborcza mania .Heh

    Jacek