  • 1. Data: 2010-07-22 08:25:12
    Temat: guma, co robic? wulkanizowac?
    Od: michaca <m...@g...com>

    Witam,
    Stalo sie, pierwszy raz zlapalem gume. W starym aucie jakies trupy,
    uzywki dawaly zawsze rade a przebilem dopiero fulde eco-cos tam 14",
    jezdzona okolo pol roku (letnia, zalozona we wrzesniu '09, dokladnie
    nie wiem ale okolo 15kkm ma przejechane).
    Przebicie jest troche z boku ale czolowo - wbity sruba chyba 6mm,
    sterczy jeszcze wraz z podkladka. Dalo sie na tym przejechac 15km (cos
    syczalo po zatrzymaniu ale nie wiedzialem co). Powietrze zeszlo
    dopiero przez noc.
    - czy to sie jakos wulkanizuje?
    - czy obie (w sumie prawie nowki) maja isc do smietnika i kupic nowe?
    (to zapewne doradza przeciwnicy uzywanych prezerwatyw, po koledze,
    regenerowanych :-) )
    - czy moze kupic nowa, identyczna w sensie oznaczen, i liczyc, ze
    roznica w biezniku na tej osi bedzie niewielka? (przebite lewe tylne)
    Co byscie zrobili?
    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2010-07-22 08:33:51
    Temat: Re: guma, co robic? wulkanizowac?
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    > Co byscie zrobili?
    > Pozdrawiam,
    > Michal

    Pojechali do wulkanizatora - niech zobaczy dziure i powie co z tym najlepiej
    zrobic

    pozdrawiam
    grzenio

  • 3. Data: 2010-07-22 08:46:47
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    > Pojechali do wulkanizatora - niech zobaczy dziure i powie co z tym
    > najlepiej
    > zrobic
    i prawdopodobnie zakołkuje - po przygotowaniu otworka zatka i zaklei go
    gumowym kołkiem.

    Pozdro
    MiKh

  • 4. Data: 2010-07-22 09:00:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-07-22 08:25, michaca pisze:

> [...]
    > sterczy jeszcze wraz z podkladka. Dalo sie na tym przejechac 15km (cos
    > syczalo po zatrzymaniu ale nie wiedzialem co). Powietrze zeszlo

    Oczywiście, wręcz się czasem powiększa/wyrównuje taką dziurę aby wstawić specjalny
    kołek :)
    Były kiedyś nawet odpowiednie zestawy do samodzielnego naprawiania

  • 5. Data: 2010-07-22 09:35:57
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 22 Lip, 08:25, michaca <m...@g...com> wrote:

    > Co byscie zrobili?

    Pojechali do szewca, lub robili zdjęcia zamieszczali na grupie i
    czytali komentarze, auto niech stoi te kilka dni w garażu...
    NMSP

    Słyszałeś kiedyś o serwisie opon / wulkanizacji?

  • 6. Data: 2010-07-22 09:42:04
    Temat: zrobione/gotowe/nieaktualne
    Od: michaca <m...@g...com>

    musialem kupic nowa opone bo dziura byla nie calkiem na srodku ale
    troche z boku, a ze prawie nowki byly i ze to byl tyl to dalo rade
    tylko 1 zmienic (w serwisie "auto-gum")

  • 7. Data: 2010-07-22 17:06:17
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik "michaca" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    j.googlegroups.com...
    > Witam,

    > Przebicie jest troche z boku ale czolowo - wbity sruba chyba 6mm,
    > sterczy jeszcze wraz z podkladka. Dalo sie na tym przejechac 15km (cos

    zobacz tu
    http://krupnik.pl/zdjecie/861.Guma.na.trasie
    http://krupnik.pl/zdjecie/862.Wulkanizacja.opony

    i jeszcze ktos napisal ze taki zestaw mozesz sam kupic i sam naprawic;)

  • 8. Data: 2010-07-23 11:54:21
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 22 Lip, 17:06, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:

    > zobacz tuhttp://krupnik.pl/zdjecie/861.Guma.na.trasiehttp:/
    /krupnik.pl/zdjecie/862.Wulkanizacja.opony

    > i jeszcze ktos napisal ze taki zestaw mozesz sam kupic i sam naprawic;)

    Jeżeli było tyle z boku co na zdjęciach to bez problemu można było to
    naprawić...... zresztą boki też się naprawia ale nie wszystkie i to
    już osobny dłuższy temat.
    Arbiter to nie tyle partactwo (jak opisałeś zdjęcia) co naprawa
    tymczasowa mająca służyć na dojazd do warsztatu, a że czasami
    wytrzymuje znacznie dłużej to już osobna sprawa.

  • 9. Data: 2010-07-23 12:09:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Arbiter pisze:

    > zobacz tu
    > http://krupnik.pl/zdjecie/861.Guma.na.trasie
    > http://krupnik.pl/zdjecie/862.Wulkanizacja.opony
    >
    > i jeszcze ktos napisal ze taki zestaw mozesz sam kupic i sam naprawic;)

    Sznur do opon, zadna nowosc.
    I owszem mozna cos takiego kupic i samemu opone zalatac.
    Wiec nie wiem po co ";)".

    --
    Karolek