  • 1. Data: 2010-07-22 09:07:46
    Temat: A4 jadłodajnie
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Czy znacie jakąs fajną jadłodajnie przy A4 w kierunku Wrocław - Kraków ?
    Jadę z dziećmi w niedziele i chciałbym gdzies po drodze coś zjeść i sie
    zatrzymać. CO proponujecie ?

  • 2. Data: 2010-07-22 09:15:57
    Temat: Re: A4 jad?odajnie
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-22 09:07, mz pisze:
    > Witam
    > Czy znacie jak?s fajn? jad?odajnie przy A4 w kierunku Wroc?aw - Krak?w ?
    > Jad? z dzie?mi w niedziele i chcia?bym gdzies po drodze co? zje?? i sie
    > zatrzyma?. CO proponujecie ?

    Witam

    W centrum handlowym 3Stawy (jadac z Wrocka po prawej stronie) jest wiele
    knajpek (w tym bardzo fajna chinska), polecam. PO prawej vis a vis
    centrum masz tez McDonalds'a jak bys preferowac radioaktywne jedzenie :)

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 3. Data: 2010-07-22 09:40:42
    Temat: Re: A4 jadłodajnie
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

> [...]
    > Czy znacie jakąs fajną jadłodajnie przy A4 w kierunku Wrocław - Kraków ?
    > Jadę z dziećmi w niedziele i chciałbym gdzies po drodze coś zjeść i sie

    W Gliwicach na wezle Sosnica (ten najwiekszy, nowo wybudowany ok. 311km)
    zjechac w kierunku Tychow DK44 i po ok. 5km, po lewej stronie jest
    knajpa o nazwie Rajcuja. Spory teren w okol restauracji, a sama
    restauracja rzuca sie w oczy nietypowa architektura. W niedziele moze
    byc spory tlok, ale jedzenie maja pyszne i przede wszystkim regionalne
    (gornoslaskie rzec by mozna bylo). Naprawde polecam.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 4. Data: 2010-07-22 13:30:06
    Od: "BENY" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy znacie jakąs fajną jadłodajnie przy A4 w kierunku Wrocław - Kraków ?

    Polecam 241km, zjazd na Raciborz Kilkaset metrow po lewej stronie od
    autostrady jadac do Wroclawia jest bardzo dobra restauracja.

    --
    pozdrawiam
    BENY

  • 5. Data: 2010-07-22 17:30:26
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    BENY pisze:
    > Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Polecam 241km, zjazd na Raciborz Kilkaset metrow po lewej stronie od
    > autostrady jadac do Wroclawia jest bardzo dobra restauracja.

    to ta restaruacja koło stacji lotosa ?

    tamte okolice - opole/racibórz
    kiedys z kimś stawałem - jakies 5km od A4
    restauracja obok stacji lotos - pychotka :)

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2010-07-23 07:42:18
    Od: "BENY" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to ta restaruacja koło stacji lotosa ?
    dokladnie, to restauracja przy stacji lotos

    --
    pozdrawiam
    BENY