  • 1. Data: 2010-12-09 22:08:20
    Temat: hamowanie z abs
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    No dobra, pocwiczylem troche.
    na mondku z ABS roznie kombinujac nie jestem w stanie zatrzymac
    szybciej niz po prostu wciskajac mocno. Czasem wychodzi dalej.

    Po czym wsiadlem w auto bez GPS, na gorszych oponach .. i od razu bylo
    lepiej :-) niestety - prawdopodobnie dlatego ze predkosciomierze do
    siebie nie przystaja.

    Gdzie tu we wrocku znalezc kawalek drogi na ktorej moznaby spokojnie
    sprawdzic jeszcze raz. A moze ktos ma g-techa ?

    J.

  • 2. Data: 2010-12-09 22:28:58
    Temat: Re: hamowanie z abs
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-09 22:08, J.F. pisze:

    > No dobra, pocwiczylem troche.
    > na mondku z ABS roznie kombinujac nie jestem w stanie zatrzymac
    > szybciej niz po prostu wciskajac mocno. Czasem wychodzi dalej.

    Spróbuj mocno + ręczny.
    W Mondku AFAIR bardzo szybko się ABS wyłączał jak któreś koło się
    zatrzymało i można zablokować wszystkie 4.

    > Po czym wsiadlem w auto bez GPS, na gorszych oponach .. i od razu bylo
    > lepiej :-) niestety - prawdopodobnie dlatego ze predkosciomierze do
    > siebie nie przystaja.

    Trzeba nawigacje i prędkość testową zapamiętać sobie na obrotomierzach.
    Żeby mieć dobrą powtarzalność (ale to jednym samochodem) fajny jest
    tempomat z pamięcią prędkości.

  • 3. Data: 2010-12-09 23:03:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Dec 2010 22:28:58 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >W Mondku AFAIR bardzo szybko się ABS wyłączał jak któreś koło się
    >zatrzymało i można zablokować wszystkie 4.

    W Transicie też ABS łapał bardzo szybko. W Renówce ABS włącza się
    naprawdę bardzo rzadko.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-12-10 03:09:43
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 22:08, J.F. pisze:

    > No dobra, pocwiczylem troche.
    > na mondku z ABS roznie kombinujac nie jestem w stanie zatrzymac
    > szybciej niz po prostu wciskajac mocno. Czasem wychodzi dalej.

    Zawsze wychodzi dalej.. :)

> [...]
    >
    > Gdzie tu we wrocku znalezc kawalek drogi na ktorej moznaby spokojnie
    > sprawdzic jeszcze raz. A moze ktos ma g-techa ?

    Ja też coś sprawdziłem... Śnieg ~20cm, między blokami, więc pod spodem
    ziemia. Wbijam się w niego przy prędkości 30km/h (licznikowe) hamuję do
    zera.. Wysiadam, liczę krokami wyryte ślady.. Zatrzymałem się na odcinku
    ~4 metrów. Mniej wyszło jak długość samochodu. I tak mi nikt w to nie
    uwierzy.

  • 5. Data: 2010-12-10 08:38:45
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zera.. Wysiadam, liczę krokami wyryte ślady.. Zatrzymałem się na odcinku
    > ~4 metrów. Mniej wyszło jak długość samochodu. I tak mi nikt w to nie

    Najważniejsze, że ty w to wierzysz. To jest podstawa dalszego rozwoju
    tematu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-12-10 09:35:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Spróbuj mocno + ręczny.

    a na co ten ręczny?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2010-12-10 09:36:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze wychodzi dalej.. :)

    nie zawsze.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2010-12-10 09:37:37
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > zera.. Wysiadam, liczę krokami wyryte ślady.. Zatrzymałem się na odcinku
    > ~4 metrów. Mniej wyszło jak długość samochodu. I tak mi nikt w to nie

    Zgaśnij już... Spij... Nie udzielaj się na grupie.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 9. Data: 2010-12-10 10:13:15
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a na co ten ręczny?

    żeby dupa efektownie Cię wyprzedziła :]

  • 10. Data: 2010-12-10 10:15:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > żeby dupa efektownie Cię wyprzedziła :]

    Widzialem wątek FWD vs RWD ale nie wiedzialem, ze chodzi o wyścigi, która
    część samochodu dojedzie pierwsza do mety ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl