  • 1. Data: 2011-06-20 18:55:29
    Temat: hamulec najazdowy a przyczepka lekka
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    orientuje sie ktos czy przyczepka SAM moze byc zarejestrowana jako lekka
    o DMC do 750kg gdy jest wyposazona w hamulec najazdowy?

    --
    Bucz
    "Walk softly and carry a big gun"

  • 2. Data: 2011-06-20 23:00:15
    Temat: Re: hamulec najazdowy a przyczepka lekka
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2011-06-20 18:55, Bucz pisze:
    > orientuje sie ktos czy przyczepka SAM moze byc zarejestrowana jako lekka
    > o DMC do 750kg gdy jest wyposazona w hamulec najazdowy?

    Krótka odpowiedź MOŻE nie ma żadnych przeszkód.

  • 3. Data: 2011-06-21 00:41:11
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Bucz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > orientuje sie ktos czy przyczepka SAM moze byc zarejestrowana jako lekka o
    > DMC do 750kg gdy jest wyposazona w hamulec najazdowy?

    Najwyraźniej może, skoro jakiś czas temu wypożyczałem w okolicy
    "potwora" na dwóch osiach /czterech kołach,
    ~2,50 x 1, 50,
    a w dowodzie stało coś koło ~400 kg,
    czyli w sam raz do Corsy B :-)

    Pzdr