  • 1. Data: 2010-04-06 16:59:11
    Temat: i7-620M DDR3 dual chanel
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Jest sobie procesor i7-620M, który ma FSB 1066MHz. Czy pamięć RAM DDR3,
    która będzie pracować co najmniej jako 1066MHz wystarczy dla tego procesora?
    Czy zastosowanie trybu dual chanel coś pomoże? Przyśpieszy całość?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-06 18:33:08
    Temat: Re: i7-620M DDR3 dual chanel
    Od: " MatJK" <m...@g...pl>

    Piter <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > która będzie pracować co najmniej jako 1066MHz wystarczy dla tego procesora?
    > Czy zastosowanie trybu dual chanel coś pomoże? Przyśpieszy całość?

    Możesz zamontować moduł pamięci 1066MHz.

  • 3. Data: 2010-04-06 21:13:39
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik " MatJK" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz zamontować moduł pamięci 1066MHz.

    Wiem, że mogę. Chodzi mi natomiast, czy pamięć 1066 MHz w trybie single
    chanel nie będzie ograniczać procesora. Teoretycznie nie a w praktyce?

  • 4. Data: 2010-04-07 12:12:58
    Od: "M. Bąk" <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-06 23:13, Piter pisze:

    > Wiem, że mogę. Chodzi mi natomiast, czy pamięć 1066 MHz w trybie single
    > chanel nie będzie ograniczać procesora. Teoretycznie nie a w praktyce?

    W praktyce nie odczujesz różnicy.

  • 5. Data: 2010-04-07 12:49:15
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik ""M. Bąk"" <m...@w...pl> napisał w wiadomości