  • 1. Data: 2010-04-06 09:17:59
    Temat: Re: tradycyjnie - laser cz-b ta kyosera bedzie dobra?
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 06-04-2010 o 12:28:40 Lukasz Sczygiel <p...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > W robocie widze w akcji taka drukarke:
    > http://allegro.pl/item973619222_kyocera_fs_3820_n_ma
    le_przebiegi_siec_f_v.html
    > Cena jak na uzywke troche wysoka ale moze warto kupic taka drukarke bo
    > bedzie
    > solidna?

    Owszem. Solidna drukarka.
    Ale ja wziąłbym tę:

    http://allegro.pl/item985432835_druk_za_0_01_hp_2200
    _dupleks_pelny_toner_kable.html

    Do tego jakiś tani printserwerek (np. Axis za 55 zł), jeśli ma być w sieci.

    Albo już z printserwerem:
    http://www.allegro.pl/item983971538_hp_2200dtn_2200_
    dtn_full_wersja.html
    --
    Brak sygnaturki.

  • 2. Data: 2010-04-06 09:28:40
    Temat: tradycyjnie - laser cz-b ta kyosera bedzie dobra?
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Od dluzszego czasu sie przymierzam do zakupu drukarki.
    Potrzebuje lasera bo czesto trawie wzorki metoda tonerowa. Do tego zdaza sie ze
    przez miesiac nic nie bede drukowal wiec atrament moze byc problematyczny.

    Generalnie:
    Czy jak kupie taka kyocere to wtopie?

[...]

    Moje potrzeby:
    Drukuje okolo 200-300 stron miesiecznie ale pewnie wiecej bo dzieciak dorasta...
    Do wydania mam okolice 700zl.
    Drukarke chce kupic raz i uzywac lata.
    Moze nawet sie czasem psuc byle by sie tanio naprawiala.
    Dobrze zeby miala ethernet.

    Druga opcja to kupienie 5 sztuk takich:
    http://allegro.pl/item974443829_kyocera_fs_1050_16mb
    _male_przebiegi_gwar_f_v.html
    Na jakis czas mi starczy nawet jak beda padac po 1000-cu stron :)

    Czy ktos uzywal tych tanich? Czemu sa takie tanie?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 3. Data: 2010-04-06 09:30:53
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Na jakis czas mi starczy nawet jak beda padac po 1000-cu stron :)
    >
    > Czy ktos uzywal tych tanich? Czemu sa takie tanie?

    Juz doczytalem, brakuje modulu PU :)
    Odpada.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2010-04-06 12:43:24
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał w
    wiadomości news:op.vaqj79wr8woxnu@organ-5...

> [...]
    _dupleks_pelny_toner_kable.html
    > Do tego jakiś tani printserwerek (np. Axis za 55 zł), jeśli ma być w

    Przecież to złom. Nawet hp2200 nie są wieczne.

  • 5. Data: 2010-04-06 12:59:16
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>

    MC wrote:

> [...]
    _dupleks_pelny_toner_kable.html

    dtn_full_wersja.html

    > Przecież to złom. Nawet hp2200 nie są wieczne.

    Mam taki "złom" (HP 2100tn) i drukuje już kilka lat - szybko, cicho i z
    jakością nieosiągalną przez te wszystkomające kombajny z plastikowymi
    częściami z Media Markt.

    Poprzedniczka - HP 4L też swoje przeżyła, a poszła w odstawkę tylko dlatego
    że za grosze można było kupić jej nastepcę z rozdzielczością 1200 dpi.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających

  • 6. Data: 2010-04-06 16:58:35
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    _dupleks_pelny_toner_kable.html

    > Do tego jakiś tani printserwerek (np. Axis za 55 zł), jeśli ma być w sieci.

    No, konstruktywna alternatywa.
    Na pazzegro widze troche walkow swiatloczulych do takiej i folie na grzalke.

    Ciekawi mnie czy tonery dla kyocery juz w sobie maja taki walek? Bo na allegro
    do tych fs3820 walkow nie widze. Nie psuja sie czy sa w skrzynce z tonerem?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 7. Data: 2010-04-06 18:42:20
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 6 Kwi, 11:28, "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > Na jakis czas mi starczy nawet jak beda padac po 1000-cu stron :)
    >
    > Czy ktos uzywal tych tanich? Czemu sa takie tanie?
    Kyocery są szybkie - to jest ich największa zaleta. Jakość wydruku w
    1200x1200 dpi średnia. Toner w modelu 1050 to koszt 50zł. Starcza na
    max 3000 str. Jak szukasz drukarki na lata kup lexmarka optra t610 lub
    630. Tonery są na 25 i 21 tys wydruków. Można te drukarki rozbudować
    do wszechstronnych urządzeń drukujących. Tak dużej możliwości
    rozbudowy nie ma żadna drukarka HP z serii 2200 lub późniejszych w
    cenie 200zł.

  • 8. Data: 2010-04-06 19:34:19
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Ciekawi mnie czy tonery dla kyocery juz w sobie maja taki walek? Bo na
    > allegro do tych fs3820 walkow nie widze. Nie psuja sie czy sa w skrzynce
    > z tonerem?

    Kyocery mają w kartridżu tylko sam toner, proszek znaczy. Wałek światłoczuły
    jest osobnym elementem eksploatacyjnym, który się wymienia nie tak często
    jak toner, ale jednak.
    Cenowo nie pamietam jak wychodzi, ale tanie to to nie było.
    Przem

  • 9. Data: 2010-04-06 20:07:45
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Dnia 06-04-2010 o 12:28:40 Lukasz Sczygiel <p...@p...onet.pl>
    > napisał(a):
    >

    > Albo już z printserwerem:
    Omamiony sugestiami wzialem te 2200dn. za 340zl z nowym walkiem. :)
    Obaczymy co bedzie.
    Dziekuje wszystkim za pomoc.
    Pozdrawiam.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 10. Data: 2010-04-07 17:27:34
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 06-04-2010 o 22:07:45 Lukasz Sczygiel <p...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Omamiony sugestiami wzialem te 2200dn. za 340zl z nowym walkiem. :)
    > Obaczymy co bedzie.
    > Dziekuje wszystkim za pomoc.
    > Pozdrawiam.

    Napisz jak się sprawuje - jakość wydruków, _głośność_ pracy, itp.

    Pozdrawiam
    Kamil

    --
    Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomosci oznacza tylko, ze
    wiadomosc zostala wyswietlona na komputerze adresata. Nie ma zadnej