  • 1. Data: 2011-09-04 09:48:32
    Temat: ile jest firm piszacych soft w polsce
    Od: g...@p...onet.pl

    pytam z ciekawosci, troche odnosnie watku obok w ktorym ktos mowil ze firm
    zajmujacych sie produkcja gier w polsce jest wielokrotnie
    mniej niz firm zajmujacych sie tworzeniem softu w ogole
    (to jest raczej prawda choc nie powiedzialbym ze takich
    firm od gier jest kilka - jest ich raczej kilkadziesiat)
    Czy ktos wie ile wogole jest w polsce firm tworzacych
    soft? najciekawiej byloby zobaczyc wykres ilosci w zaleznosci
    od ilosci pracownikow tj ile jest firm malych kilkuosobowych
    ile kilkunastoosobowych itd i jakie sa wogole najwieksze?
    ktos potrafi wymienic z 10 najwiekszych (mowie o tworzacych soft)

    (zaznaczam ze ja biznesem itp praktycznie sie nie interesuje,
    (zalezy mi bardziej na aspektach technicznych i artystyczneych
    programowania,) ale pytam z ciekawosci tak jak ostatnio staralem
    sie oszacowac ile jest programistow w polsce i na swiecie
    (wyszlo grube kilkadziesiat tysiecy i gdzies tak z poltoramiliona)

    saint fir

  • 2. Data: 2011-09-04 10:12:00
    Temat: Re: ile jest firm piszacych soft w polsce
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Odpisz sam sobie jako fir:P

  • 3. Data: 2011-09-04 10:33:50
    Od: g...@p...onet.pl

    > Odpisz sam sobie jako fir:P

    nie odpisuje sam sobie (w kazdym razie bardzo rzadko, moze ze dwa razy
    w zyciu mi sie zdarzylo (jak byla dobra okazja) ) tylko uzupelniam
    wypowiedz jak sobie przypomne ze mozna cos dodac

  • 4. Data: 2011-09-04 15:03:20
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Spreparuj wiec nie jeden, nie dwa, a wiecej 'osob' do konwersacji i sie tym
    baw, ale nie tutaj.
    Jezeli chcesz z kogos robic barana, to rob z siebie i nie zasmiecaj
    dyskusji.

  • 5. Data: 2011-09-04 17:30:01
    Od: g...@p...onet.pl

    > Spreparuj wiec nie jeden, nie dwa, a wiecej 'osob' do konwersacji i sie tym

    > baw, ale nie tutaj.

    > Jezeli chcesz z kogos robic barana, to rob z siebie i nie zasmiecaj

    > dyskusji.

    wlasnie ze wzgledu na pewna sklonnosc do nie uczestniczenia w
    smieciowisku staram sie nie wdawac z dyskusje z ludzmi niezbyt
    dobrze rokujacymi co do poziomu konwersacji;

  • 6. Data: 2011-09-04 20:22:45
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Wlasnie!!!
    Moze profesor Kibonte bedzie wiedzial...

  • 7. Data: 2011-09-05 03:39:55
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Moze nie jest za pozno...
    http://abcdepresja.pl/tagi/mowienie-do-siebie