  • 1. Data: 2017-01-27 18:09:29
    Temat: ile za wymiane uszczeki pod klawiatura
    Od: gosc <g...@o...eu>

    ile u was biora za wymiane uszczelki pod klawiatura ?
    samochod audi b6

  • 2. Data: 2017-01-27 18:24:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A u Ciebie ile biora?

  • 3. Data: 2017-01-27 18:48:33
    Temat: Re: ile za wymiane uszczeki pod klawiatura
    Od: gosc <g...@o...eu>

    > A u Ciebie ile biora?

    jeszcze nie pytałem

  • 4. Data: 2017-01-27 19:22:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 stycznia 2017 18:49:11 UTC+1 użytkownik gosc napisał:

    > jeszcze nie pytałem

    Ale chcesz wymienić tą uszczelkę czy chcesz wiedzeć ile u nas biorą za wymianę.?

  • 5. Data: 2017-01-27 19:56:53
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piatek, 27 stycznia 2017 18:10:02 UTC+1 uzytkownik gosc napisal:
    > ile u was biora za wymiane uszczelki pod klawiatura ?

    ASO Fiata bralo za wymiane uszczelki i regulacje luzow zaworowych 250PLN,
    ale...

    > samochod audi b6

    ...to Cie chyba nie dotyczy ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 6. Data: 2017-01-28 06:59:30
    Od: gosc <g...@o...eu>

    W dniu 2017-01-27 o 19:56, Marcin Kiciński pisze:

    > ASO Fiata bralo za wymiane uszczelki i regulacje luzow zaworowych 250PLN,
> [...]

    chciałem sie zapytac ile biora zeby mnie nie naciagneli, zeby nie
    powiedzieli np 400 czy 500 zl, uszczelka kosztuje ok 50 zl

  • 7. Data: 2017-01-28 08:40:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-01-28 o 06:59, gosc pisze:

    > chciałem sie zapytac ile biora zeby mnie nie naciagneli, zeby nie
    > powiedzieli np 400 czy 500 zl, uszczelka kosztuje ok 50 zl

    Sam się naciągnąłeś kupując Audi A6.
    Reszta to tylko skutki...

    --
    MN

  • 8. Data: 2017-01-28 09:32:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 06:59:33 UTC+1 użytkownik gosc napisał:

    > chciałem sie zapytac ile biora zeby mnie nie naciagneli, zeby nie
    > powiedzieli np 400 czy 500 zl, uszczelka kosztuje ok 50 zl

    A jak powiedzą "np 400 czy 500 zl" to co zrobisz?
    Powiesz im że na pl.misc.samochody pisali że 250zł?

  • 9. Data: 2017-01-28 17:43:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 18:09, gosc pisze:
    > ile u was biora za wymiane uszczelki pod klawiatura ?
    > samochod audi b6

    Powiedz jeszcze z jakim silnikiem. Aczkolwiek logika każe mi domniemać
    1.9TDi...

    Od Ciebie bym wziął z 400.

    Lewis

  • 10. Data: 2017-01-28 18:02:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** gosc pisze tak:

    > chciałem sie zapytac ile biora zeby mnie nie naciagneli, zeby nie
    > powiedzieli np 400 czy 500 zl, uszczelka kosztuje ok 50 zl

    Sam bym sobie zmienił uszczelkę 0zł ;)

    albo spodziewał się do 150zł jeśli byłbym królem relaksu i
    miał "swojego mechanika".

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach?