  • 1. Data: 2017-01-27 17:56:46
    Temat: Uwaga na zolte
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Stoje sobie na skrzyzowaniu, mam czerwone, z boku samochody tez stoja,
    zapala sie zolte, ruszam ... i tak katem oka widze, ze ci z boku tez
    ruszaja.
    Hamuje ....
    Przyszla 22 czy 23 i wlaczyli zolte migajace.

    Hm, bylo blisko.
    Pierwszy raz mi sie cos takiego zdarzylo.

    Miewacie tak ?

    J.

  • 2. Data: 2017-01-27 18:26:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Inaczej mialem. Zgaslo wszystko i za chwile zaczelo zolte mrugac.

  • 3. Data: 2017-01-27 18:41:08
    Temat: Re: Uwaga na zolte
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Jan 2017 17:56:46 +0100, w <588b7bd9$0$640$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Przyszla 22 czy 23 i wlaczyli zolte migajace.
    >
    > Hm, bylo blisko.
    > Pierwszy raz mi sie cos takiego zdarzylo.

    Miałem tak raz. Na żółtym nie można przejeżdżać :P

  • 4. Data: 2017-01-27 18:58:28
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 27.01.2017 o 17:56, J.F. pisze:

> [...]
    > Przyszla 22 czy 23 i wlaczyli zolte migajace.
    >
    > Hm, bylo blisko.
    > Pierwszy raz mi sie cos takiego zdarzylo.

    A na żółtym się nie rusza, tylko trzeba się przygotować :))

    A na poważnie to miałem raz, najpierw czeriweń i wszyscy stali.
    Trwało to kilka długich sekund może 10-15. Następnie żółte zaczęło
    migać. Problemu nie było wszyscy się zorientowali i ruszyli zgodnie ze
    znakami. Nie było sygnału przejściowego czerone+żółte.

    --
    --- xyz

  • 5. Data: 2017-01-27 20:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Przyszla 22 czy 23 i wlaczyli zolte migajace.
    >
    > Hm, bylo blisko.
    > Pierwszy raz mi sie cos takiego zdarzylo.

    Ty byłes na podporządkowanej?
    To nie powinno tak być, zgłoś do zarządcy drogi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 6. Data: 2017-01-29 20:26:04
    Od: BK <t...@t...nie>

    W dniu 2017-01-27 o 20:00, Budzik pisze:

    > Ty byłes na podporządkowanej?
    > To nie powinno tak być, zgłoś do zarządcy drogi.

    Dlaczego uważasz, że powinno być inaczej? Tak właśnie wygląda przejście
    sygnalizacji w żółte pulsujące. Najpierw wszyscy mają czerwone przez
    kilka sekund a potem włącza się ŻP.

  • 7. Data: 2017-01-29 22:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Ty byłes na podporządkowanej?
    > To nie powinno tak być, zgłoś do zarządcy drogi.

    To chyba zle zrozumiałem watkotwórce.
    Sadziłem, ze zapaliło mu sie zołte i potem zielone a jak juz był na
    krzyzówce to z zielonego zmieniło sie nagle dla wszystkich na pulsujace
    przez co stracił pierwszenstwo bedac na krzyzówce.
    A nie ze zapaliło sie zołte pulsujące a on ruszył jakby miał
    pierwszenstwo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 8. Data: 2017-01-30 10:07:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 17:56, J.F. pisze:

    > Stoje sobie na skrzyzowaniu, mam czerwone, z boku samochody tez stoja,
    > zapala sie zolte, ruszam ... i tak katem oka widze, ze ci z boku tez

    Zapala się żółte, czy żółte z czerwonym?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-01-30 11:37:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zapala się żółte, czy żółte z czerwonym?

    Zwracasz na to uwage ?

    J.

  • 10. Data: 2017-01-30 11:40:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-30 o 11:37, J.F. pisze:

    > Zwracasz na to uwage ?

    Czasem widziałem takie przejście, i zapalenie się migającego samego
    żółtego jasno dawało do zrozumienia, o co chodzi.

    Ale bardziej pytam w kontekście czyjejś sugestii, że sygnalizacja jest
    skopana. Byłaby to prawda, gdyby zapalało się żółte z czerwonym. Jeśli
    od razu żółte migające, to nie widzę niczego złego.

    --
    Liwiusz