  • 1. Data: 2009-03-01 16:53:28
    Temat: impulsator obrotowy - identyfikacja wyprowadzenia COM
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Jak określić, która końcówka to ta COMMON - wspólna w impulsatorze
    obrotowym?
    Mam dwa impulsatory, mniejszy i większy.
    Tem mały jak podłącze omomierz to dział tak: stan spoczynkowy -
    rozwarcie, po przekręcwniu w następną pozycję spoczynkową- zwarcie.
    ten drugi natomiast inaczej. Stan spoczynkowy - rozwarcie, Po
    przekręceniu zwiera ale w stanie spoczynkowym - też rozwarcie.

    Czy to normalne w takich impulsatorach, czy te oba są poprawne?

  • 2. Data: 2009-03-01 18:46:08
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    slawek7 pisze:
> [...]
    > przekręceniu zwiera ale w stanie spoczynkowym - też rozwarcie.
    >
    > Czy to normalne w takich impulsatorach, czy te oba są poprawne?

    Chyba poprawne, tez sie spotkalem z takim impulsatorem. Z tego, ktory
    daje dozwarcie-zwarcie-rozwarcie przy przejsciu o jeden przeskok mozna
    wyciagnac wieksza rozdzielczosc.

  • 3. Data: 2009-03-02 10:31:10
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A jest jakis sposób na znalezienie końcówki COM w impulsatorze?

  • 4. Data: 2009-03-02 15:01:45
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    slawek7 pisze:
    > A jest jakis sposób na znalezienie końcówki COM w impulsatorze?

    No omomiarka. Przykladasz koncowki i krecisz.

  • 5. Data: 2009-03-03 09:58:37
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Jest jeden problem. Tak samo pokazuje na dowolnej kombinacji.
    omomierzem.
    Tak więc jakbyście mi mogli powiedzieć jak to sprawdzanie powinno
    wyglądać to byłoby super.

  • 6. Data: 2009-03-03 17:43:37
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    slawek7 pisze:
    > Jest jeden problem. Tak samo pokazuje na dowolnej kombinacji.
    > omomierzem.
    > Tak więc jakbyście mi mogli powiedzieć jak to sprawdzanie powinno
    > wyglądać to byłoby super.

    Nie tak samo, podobnie, na dwoch wyjsciach masz sygnal w kodzie Graya
    przesuniety w fazie.
    Mase znajdujesz tak, ze podlaczasz mase z miernika do wyprowadzenia, a
    drugiego druga koncowke i obserwujesz czy jest sygnal, jesli jest to
    przelaczasz na trzecia. Jesli tez jest to masz mase znaleziona, jesli
    nie ma to szukasz dalej.