  • 1. Data: 2021-09-15 16:05:54
    Temat: internet z komórki na komputer
    Od: Alsor ZL <a...@g...com>

    Mam takie proste pytanie:

    czy zwyczajny ruter telefoniczny z WiFi, np. TP-link,
    może odbierać internet z komórki i wrzucać go na komputer?

    po całkowitym odłączeniu tego kabla telefonicznego, oczywiście.

    Komórka -> ruter z WiFi (jako odbiornik) -> kabel sieciowy -> komputer.

  • 2. Data: 2021-09-15 16:18:14
    Temat: Re: internet z komórki na komputer
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 15.09.2021 o 16:05, Alsor ZL pisze:
> [...]
    >
    > po całkowitym odłączeniu tego kabla telefonicznego, oczywiście.
    >
    > Komórka -> ruter z WiFi (jako odbiornik) -> kabel sieciowy -> komputer.

    Może. Trzeba ustawić router w tryb AP client.

  • 3. Data: 2021-09-15 17:08:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2021 07:05:54 -0700 (PDT), Alsor ZL napisał(a):

    > Komórka -> ruter z WiFi (jako odbiornik) -> kabel sieciowy -> komputer.

    A nie prościej Komórka->komputer?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2021-09-15 17:10:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2021 07:05:54 -0700 (PDT), Alsor ZL napisał(a):

    > Komórka -> ruter z WiFi (jako odbiornik) -> kabel sieciowy -> komputer.

    A nie prościej Komórka->komputer bezprzewodowo? (trzeba by kupić i
    wetknąć kartę wifi do kompa jeśli jej nie ma)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2021-09-15 19:10:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    >
    > po całkowitym odłączeniu tego kabla telefonicznego, oczywiście.
    >
    > Komórka -> ruter z WiFi (jako odbiornik) -> kabel sieciowy -> komputer.

    tak, może ale mało który. Natomiast są takie male urządzonka, które
    łapią wifi i przekazują w lan. to sie podłącza do smart tv które są
    trochę smart, al enie na tyle żeby mieć wifi
    ToMasz

  • 6. Data: 2021-09-15 21:48:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:731f02ce-dfc0-41b8-bedc-7f588296a837n@googlegr
    oups.com>
    user Alsor ZL pisze tak:

    > Mam takie proste pytanie:
    >
    > czy zwyczajny ruter telefoniczny z WiFi, np. TP-link,
    > może odbierać internet z komórki i wrzucać go na komputer?

    zwyczajny nie

    musi mieć możliwość włączenia trybu klient
    np mój TL-WR543G może

    https://www.tp-link.com/uk/support/faq/215/

    > po całkowitym odłączeniu tego kabla telefonicznego, oczywiście.

    odłączenie niekonieczne

    > Komórka -> ruter z WiFi (jako odbiornik) -> kabel sieciowy ->
    > komputer.

    Wtedy telefon wsadzamy do butelki po cocacoli 2L i na kiju wystawiamy
    od strony nadajnika. Roter odbiera wifi i kablami sygnał leci do
    pecetów.

    zalety
    nie trzeba kupować czterech kart sieciowych

    wady
    jak przychodzi hasło SMS z banku trzeba rozklejać taśmę klejąca
    i odwijać worek foliowy. Wtedy często sesja wygasa i trzeba się
    ponownie logować. I przychodzi nowe hasło sms...

    --
    Piter

    czas leczy rany
    czasem razem z rannym

  • 7. Data: 2021-09-15 21:57:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1aaiymrjwa73p$.8w7qpttsnaft$.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > A nie prościej Komórka->komputer bezprzewodowo? (trzeba by kupić i
    > wetknąć kartę wifi do kompa jeśli jej nie ma)

    nie prościej bo niehandlowa niedziela.

    --
    Piter

  • 8. Data: 2021-09-15 22:03:04
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 15.09.2021 o 21:48, PiteR napisał:

    > Wtedy telefon wsadzamy do butelki po cocacoli 2L i na kiju wystawiamy
    > od strony nadajnika.

    Pasjonaci potrafią umieścić w butelce trójmasztowce z pełnym
    ożaglowaniem, więc z telefonem pójdzie jak z płatka. To jest to.

  • 9. Data: 2021-09-16 00:10:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2021 22:03:04 +0200, Collie napisał(a):

    > Pasjonaci potrafią umieścić w butelce trójmasztowce z pełnym
    > ożaglowaniem, więc z telefonem pójdzie jak z płatka. To jest to.

    Ale oni to robią w szklanych butelkach. A od pewnego czasu ciężkouświadczyć
    szklaną butelkę coca-cola.
    W plastikowej to się nie liczy ;)

    BTW:
    Ciekawie wyglądają niektóre owoce (np. jabłka), które malutkim owockiem
    jeszcze będąc zostały włożone do butelki albo innych naczyń i tak
    dorastały.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2021-09-16 14:32:01
    Od: Alsor ZL <a...@g...com>

    środa, 15 września 2021 o 16:18:03 UTC+2 Poldek napisał(a):

    > Może. Trzeba ustawić router w tryb AP client.

    Ten chyba nie ma takiej opcji: TD-W8951ND

    ale chyba nie potrzeba, bo podczepię to sobie przez USB i tyle,
    ewentualnie: Bluetooth, bo akurat mam taki wtyk.

    https://geex.x-kom.pl/lifestyle/jak-udostepnic-inter
    net-z-telefonu/