  • 1. Data: 2011-10-01 14:14:22
    Temat: internetowy tuner zewnętrzny?
    Od: jeo stancey <j...@v...pl>

    jest może taki kawałek sprzętu żeby przez wi-fi dawał streaming z
    internetu - tak żeby podłączyć to do monitora/telewizora przez
    SVGA/HDMI/scart/USB?

  • 2. Data: 2011-10-01 16:53:07
    Temat: Re: internetowy tuner zewnętrzny?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jeo stancey" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    > jest może taki kawałek sprzętu żeby przez wi-fi dawał streaming z
    > internetu - tak żeby podłączyć to do monitora/telewizora przez
    > SVGA/HDMI/scart/USB?

    Oczywiście.
    Nazywa się komputer, może być notebook czy inny netbook.

  • 3. Data: 2011-10-01 17:07:26
    Od: jeo stancey <j...@v...pl>

    On 10/01/11 18:53, Cavallino wrote:

    > Oczywiście.
    > Nazywa się komputer, może być notebook czy inny netbook.

    e, nie, ja już widziałęm gdzieś na Allegro kiedyś coś takiego, to był
    "multimedia player ze strimingiem przez wi-fi"
    Tylko teraz szukam tam i nawet nie wiem pod jakim hasłem/kategorią...

    Laptop byłby tu zbyt upierdliwy, a tam przez pilota się ładnie tym
    sterowało.
    Przecież w telewiorach Samsunga (np. serii 650) są wbudowane takie
    internetowe tunery, i w Blurejach też... Tylko, że Blureje są drogie a
    tamto co kiedyś widziałem na Allegro to kosztowało chyba niewiele ponad
    sto złotych...

  • 4. Data: 2011-10-01 18:15:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > e, nie, ja już widziałęm gdzieś na Allegro kiedyś coś takiego, to był
    > "multimedia player ze strimingiem przez wi-fi"

    Ale w odbiorze czy nadawaniu?
    Bo w tym przypadku chodzi o to pierwsze, czyli sprzęt musi to odebrać.

  • 5. Data: 2011-10-01 21:45:41
    Od: jeo stancey <j...@v...pl>

    On 10/01/11 20:15, Cavallino wrote:

    > Ale w odbiorze czy nadawaniu?
    > Bo w tym przypadku chodzi o to pierwsze, czyli sprzęt musi to odebrać.

    a ten BluRay Samsunga co (oprócz odtwarzania płyt) obsługuje streaming z
    YouTube i wielu innych serwisów?

  • 6. Data: 2011-10-01 22:16:50
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-01 23:45, jeo stancey pisze:

    > a ten BluRay Samsunga co (oprócz odtwarzania płyt) obsługuje streaming z
    > YouTube i wielu innych serwisów?

    PS3 albo Dreambox czy klony to potrafia czego potrzebujesz, ale pewnie
    kupisz jakies gowno za 50zl i bedziesz znow plakal.

  • 7. Data: 2011-10-02 07:13:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a ten BluRay Samsunga co (oprócz odtwarzania płyt) obsługuje streaming z
    > YouTube i wielu innych serwisów?

    Nie, no z youtube to nawet telewizory wprost obsługują.
    Myślłem że chodzi Ci o dowolne netowe źródło.

  • 8. Data: 2011-10-02 11:49:15
    Od: jeo stancey <j...@v...pl>

    On 10/02/11 09:13, Cavallino wrote:

    > Nie, no z youtube to nawet telewizory wprost obsługują.
    > Myślłem że chodzi Ci o dowolne netowe źródło.

    Podałem tak przykładowo, ten telewizor Samsunga (seria 650?) co
    obsługuje YouTube także obsługuje wiele innych serwisów, także z
    normalnymi filmami pełnometrażowymi.

  • 9. Data: 2011-10-02 11:50:06
    Od: jeo stancey <j...@v...pl>

    On 10/02/11 00:16, Jerzy Dombczak wrote:

    > PS3 albo Dreambox czy klony to potrafia czego potrzebujesz, ale pewnie
    > kupisz jakies gowno za 50zl i bedziesz znow plakal.

    Prosze, powiedz DOKLADNIE co potrafia?

  • 10. Data: 2011-10-02 19:13:44
    Od: jeo stancey <j...@v...pl>

    On 10/02/11 13:50, jeo stancey wrote:

    > Prosze, powiedz DOKLADNIE co potrafia?

    no powiedz bo jest taka sprawa, ze PS3 to chyba konsola do gier i to jej
    glowna funkcja, a ten streaming z internetu jest tam dodatkowym bajerem...

    innymi slowy jesli kosztuje 1000 zlotych to po cholere mam placic tyle
    kasy za FUNKCJE ktora mnie W OGOLE nie interesuje?

    Tak sie sklada, ze NIENAWIDZE gier komputerowych!
    Po prostu szukam alternatywy dla kablowki.