  • 1. Data: 2011-10-01 13:55:31
    Temat: PVR - nie działa :( [nowiutki Thomson 32FS5246C]
    Od: jeo stancey <j...@v...pl>

    Przed chwilą kupiłem telewizor Thomson 32FS5246C
    w/g specyfikacji producenta:
    http://tinyurl.com/3jcsjqs
    posiada on funkcje PVR & TimeShift
    Podłączyłem więc Pendrajwa pod USB i wybieram z menu 'PVR' i...
    otrzymuję komunikat: "Feature not available" :(
    To samo jak wybiorę "TimeShift"

    Robię coś "nie tak"? Jakieś specjalne wymaganie musi mieć pendrajw?

    P.S. Próbowałem też z HD na USB - też to samo - lecz jest na nim już
    kilka partycji, to dlatego, musi być czysty nośnik?

    P.S.2. Jeśli chodzi i ODTWARZANIE filmów (wmv, avi, mpg) z pendrajwa,
    HD, to nie ma najmniejszych problemów!

  • 2. Data: 2011-10-01 14:05:56
    Temat: Re: PVR - nie działa :( [nowiutki Thomson 32FS5246C]
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-10-01 15:55, jeo stancey napisal (a):
> [...]
    > To samo jak wybiorę "TimeShift"
    >
    > Robię coś "nie tak"? Jakieś specjalne wymaganie musi mieć pendrajw?

    Ten feature nagrywa tylko z tunera/rów wbudowanych w odbiornik tv.

  • 3. Data: 2011-10-01 14:16:26
    Od: jeo stancey <j...@v...pl>

    On 10/01/11 16:05, [MF] PL wrote:

    > Ten feature nagrywa tylko z tunera/rów wbudowanych w odbiornik tv.

    i tak właśnie jest w tym przypadku!

    normalnie do telewizora podłączonego to kablówki podłączam USB-HD i:
    "feature not available"

  • 4. Data: 2011-10-01 15:47:50
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć jeo !

    Dnia (sobota), 2011-10-01 o godz. 16:16:26
    jeo stancey j...@v...pl news:j6779o$vnr$2@news.onet.pl
    Napisał na temat "PVR - nie działa :( [nowiutki Thomson 32FS5246C]":

    > normalnie do telewizora podłączonego to kablówki podłączam USB-HD i:
    > "feature not available"

    Spróbuj sformatować pena lub HDD ale przez opcje formatu w TV.

    --
    Hej!
    TheZas

  • 5. Data: 2011-10-01 16:28:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.10.2011 16:16, jeo stancey pisze:

    > i tak właśnie jest w tym przypadku!
    >
    > normalnie do telewizora podłączonego to kablówki podłączam USB-HD i:
    > "feature not available"

    kablówka analog czy cyfra?

  • 6. Data: 2011-10-01 17:08:25
    Od: jeo stancey <j...@v...pl>

    On 10/01/11 18:28, pawell32 wrote:

    > kablówka analog czy cyfra?

    analog, a to ma wpływ?

  • 7. Data: 2011-10-01 17:13:40
    Od: jeo stancey <j...@v...pl>

    On 10/01/11 17:47, TZ wrote:

    > Spróbuj sformatować pena lub HDD ale przez opcje formatu w TV.

    tylko, że żadna taka opcja nie jest dostępna bo cała przygada się urywa
    na tym komunikacie: "feature not available"

    a potem an pilocie "exit" i jest menu główne...

    Faktem jest, że zarówno ten pendrive jak i HDD są już sformatowane i z
    danymi na nich - to możliwe, że dlatego? Powinien wówczas być jakiś
    komunikat z chociaż jakąś wskazówką, że np. trzeba sformatować albo,
    żeby włożyć _czysty_ dysk...

  • 8. Data: 2011-10-01 17:21:23
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 01.10.2011 19:13, jeo stancey pisze:
    > tylko, że żadna taka opcja nie jest dostępna bo cała przygada się urywa
    > na tym komunikacie: "feature not available"

    Brałeś pod uwagę, że akurat ten model może nie wspierać PVR?

    --
    MaRc
    Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a

  • 9. Data: 2011-10-01 17:26:21
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć jeo !

    Dnia (sobota), 2011-10-01 o godz. 19:13:40
    jeo stancey j...@v...pl news:j67hm2$md0$1@news.onet.pl
    Napisał na temat "PVR - nie działa :( [nowiutki Thomson 32FS5246C]"

    > tylko, że żadna taka opcja nie jest dostępna bo cała przygada się urywa
    > na tym komunikacie: "feature not available"

    Może ta opcja jest po prostu zablokowana.

> [...]

    > danymi na nich - to możliwe, że dlatego? Powinien wówczas być jakiś
    > komunikat z chociaż jakąś wskazówką, że np. trzeba sformatować albo,

    Na swoim TV (Samsung LCD LE40C650) pen ma swój format, zrobiony przez TV. Na
    kompie ten pen jest wtedy nieczytelny.

    --
    Hej!
    TheZas

  • 10. Data: 2011-10-01 17:26:30
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-10-01 15:55, jeo stancey pisze:
> [...]
    > kilka partycji, to dlatego, musi być czysty nośnik?
    >
    > P.S.2. Jeśli chodzi i ODTWARZANIE filmów (wmv, avi, mpg) z pendrajwa,

    Na tej stronie w p. 2 jest odpowiedź:

    Http://www.thomsontv.pl/ekrany-lcd