  • 11. Data: 2024-03-11 21:24:58
    Temat: Re: jak piasek HT66F002
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):
    > Coś chyba nie działa.

    Działa, ale pomyliłem pliki. Tutaj właściwy:
    https://www.grzegorz.net/2306131007_Nyquest-Tech-NY8
    A051H_C5143390.EN.pdf

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 12. Data: 2024-03-11 21:34:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 21:23, Zbych pisze:

    > Nie trzeba, wrzucasz cały pdf i wychodzi przetłumaczony PDF.

    No wiem, ale trzeba pobrać, wysłać, odebrać i otworzyć.
    WWW dwoma kliknięciami tłumaczy się.

    Wiem, że przy takiej dokumentacji to nie problem poklikać, ale ja tak
    ogólnie o braku wygody w tłumaczeniu jak przy www. Skoro pdf otwiera się
    w przeglądarce to wygodniej dwoma kliknięciami byłoby.

    Robert

  • 13. Data: 2024-03-11 21:37:57
    Od: Zbych <z...@n...org>

    On 11.03.2024 21:34, Robert Wańkowski wrote:
    > Wiem, że przy takiej dokumentacji to nie problem poklikać, ale ja tak
    > ogólnie o braku wygody w tłumaczeniu jak przy www. Skoro pdf otwiera się
    > w przeglądarce to wygodniej dwoma kliknięciami byłoby.

    Zawsze możesz patrzeć na dokument przez google-lens będziesz miał
    tłumaczenie w locie bez klikania :-)