  • 1. Data: 2010-03-05 10:39:58
    Temat: jak wyczyścić z topnika żelowego?
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czym i jak wyczyścić pozostałości topnika rma spod układów?

    Próbowałem już różnych: alkohol izopropylowy ipa, kontakt ipa,
    kontakt pcc, cleanser druk, denaturaty spirytusy itp.

    Trochę mniej męczarni było gdy najpierw użyłem zwykłego rozpuszczalnika
    flatowo karbamidowego i potem IPA, ale i tak czynności musiałem powtarzać
    10 razy.

    Jak czyścicie takie żelowe topniki?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-03-05 20:24:13
    Temat: Re: jak wyczyścić z topnika żelowego?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam.
    > Czym i jak wyczyścić pozostałości topnika rma spod układów?

    Benzyną ekstrakcyjną.

  • 3. Data: 2010-03-06 18:32:56
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Jak czyścicie takie żelowe topniki?

    Czy dysponujesz płuczką ultradźwiękową ?

    Paweł

  • 4. Data: 2010-03-07 12:52:13
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czy dysponujesz płuczką ultradźwiękową ?

    Nie

  • 5. Data: 2010-03-09 13:40:19
    Od: "f" <...@g...ij>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak czyścicie takie żelowe topniki?

    wodą

  • 6. Data: 2010-03-09 15:07:50
    Od: "MoRan Marudziewicz" <e...@e...pl>

    Użytkownik "f" <...@g...ij> napisał:

    > wodą

    Ja płuczę wodą ognistą. Potem płuczę gardło uzyskanym roztworem.
    Kiedy roztwór zaczyna działać włączam mój czarodziejski czytnik
    grup usenetowych i się wywnętrzam. Pozdro!