  • 1. Data: 2010-09-19 16:17:20
    Temat: php referer
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dlaczego mi to nie działa? myślałem, że pojawi się strona wywołująca mój
    kod, a nic sie nie pojawia... czemu i czy można to poprawić?

  • 2. Data: 2010-09-19 16:37:09
    Temat: Re: php referer
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 18:17:20 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > dlaczego mi to nie działa?

    ale wiesz, ze zapomniales napisac co konkretnie ci nie dziala?

    no chyba ze dalsza czesc byla opisem problemu, w takim wypadku dodaj
    jeszcze kod jaki nie dziala i jego implementacje

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2010-09-19 16:47:59
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > ale wiesz, ze zapomniales napisac co konkretnie ci nie dziala?

    możliwe, sory, pytanie... czy jeśli wywołuję skrypt php z różnych stron
    mojego sajtu, to czy ta zmienna referer, powinna czy nie powinna zawierać
    pełny adres strony wywołującej skrypt? jeśli nie powinna, to jak zrobić żeby
    zawierała?

  • 4. Data: 2010-09-19 17:23:22
    Od: Jerzy <j...@g...com>

    W zależności od klienta i softu będzie przekazane bądź nie. Jeśli chcesz
    wiedzieć skąd przyszło wywołanie zapisuj w sesji.

  • 5. Data: 2010-09-20 17:59:54
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chodzi o konto www w linuxpl.com... nie wiecie może jak uzyskać adresy
    wywołującej skrypt php strony?

  • 6. Data: 2010-09-20 18:18:47
    Od: pz <s...@g...pl>

    > chodzi o konto www w linuxpl.com... nie wiecie może jak uzyskać adresy
    > wywołującej skrypt php strony?

    A mógłbyś zacząć pisać w sposób zrozumiały i po polsku?
    Tak od początku?

  • 7. Data: 2010-09-20 18:36:21
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > A mógłbyś zacząć pisać w sposób zrozumiały i po polsku?
    > Tak od początku?

    kiedyś może i bym próbował, ale teraz to mi się już nie chce...
    nie wiem co ja napisałem niezrozumiałego...

    jest konto www w firmie linuxpl.com... są na nim różne stronki,
    każda ze stronek wywołuje jeden mały skrypcik php... chodzi
    o to jak w skrypcie odczytać adres strony wywołującej?

  • 8. Data: 2010-09-20 19:57:46
    Od: andreux <u...@i...domain.pl>

    W dniu 20.09.2010 20:36, identifikator: 20040501 pisze:
    > jest konto www w firmie linuxpl.com... są na nim różne stronki,
    > każda ze stronek wywołuje jeden mały skrypcik php... chodzi
    > o to jak w skrypcie odczytać adres strony wywołującej?

    http://www.php.net/manual/en/reserved.variables.serv
    er.php

    pozdrawiam,
    Andreux

  • 9. Data: 2010-09-22 16:40:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://www.php.net/manual/en/reserved.variables.serv
    er.php

    no i to mi nie działa (P.S. program pisze mi informatyk ja tylko zlecam)
    no i co zrobić, żeby mi to ruszyło?

  • 10. Data: 2010-09-22 18:56:42
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    er.php

    > no i to mi nie działa (P.S. program pisze mi informatyk ja tylko zlecam)
    > no i co zrobić, żeby mi to ruszyło?

    pokazac linka temu informatykowi ?