  • 1. Data: 2012-08-07 21:24:03
    Temat: [SPRZEDAM] trochę sprzętu foto
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    Pozbywam się swoich zabawek.
    Możliwe, że coś z tego Was zainteresuje.
    Wystawiłem na Allegro:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=205778

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2012-08-17 10:58:41
    Temat: Re: [SPRZEDAM] trochę sprzętu foto
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-07 21:24, quent pisze:
    > Pozbywam się swoich zabawek.
    > Możliwe, że coś z tego Was zainteresuje.
> [...]

    Jeśli kogoś interesuje system Cokina to zmieniłem ceny wywoławcze kilku
    rzeczy na kup-teraz.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-08-17 20:41:31
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-07 21:24, quent pisze:
    > Pozbywam się swoich zabawek.
    > Możliwe, że coś z tego Was zainteresuje.
> [...]

    Za 20 min. kończą się aukcję - warto licytować np. obiektywy :-)